Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-05-2011, 09:55   #107
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Cohen - nie otrzymasz, póki nie wróci. O ile w przypadku Waszych postaci osobne wypady opisuję, o tyle o niewidocznych npcach dowiecie się dopiero, jak wrócą. Lub, hm, nie wrócą.

Co do orientowania map, na górze jest zawsze północ. Nie ma najmniejszego znaczenia co mapa będzie przedstawiać, to się nigdy nie zmieni.
Co do poziomic, gdy nie będzie to wiadome, to jakoś postaram się oznaczyć. Przy czym najczęściej daję opis w tekście posta, co wyjaśnia wszystkie takie niewiadome - lepiej jest mapy nie zagęszczać.
A co do skali, to może być problem. Nie sądzę, by ktoś miał szczególnie małą rozdzielczość, ale skalowanie ze względu na piksele będzie trudne, zwłaszcza, że nie wszyscy mogą sobie to wyobrazić. Mapa ma 1000:1000 pikseli, jej długość i szerokość na świat gry to jakieś 1,3 kilometra. Jeden piksel daje więc jakieś 1,3 metra. Kto coś z tego wyliczy to niech ma, reszta może się opierać na ogólnym 1 cm = 50 metrów przy maksymalnym powiększeniu mapy na normalnej rozdzielczości.

Co do wiedźmina - może nie powalił mnie na kolana i nie zmusił do oddawania pokłonów, ale gra jest bardzo dobra i mocno wciąga, trzymając klimat wiedźmina. Warto zagrać.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline