Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-06-2011, 19:29   #7
Koinu
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
-Widziałem, że przyglądałaś się plakatowi, nie chciałabyś się ze mną wybrać?Wyglądasz na miłą dziewczynę, moglibyśmy się lepiej poznać.
Na twarzy Sumire pojawił się delikatny rumieniec. Nie widziała wcześniej tego chłopaka, ale w sumie nie przyglądała się zbytnio wszystkim uczniom w szkole...
- Bardzo przepraszam... - skłoniła się grzecznie. - Niestety ten dzień mam już zaplanowany.
Chłopak podrapał się energicznie po głowie.
-Jesteś pewna, że nie dałoby się nic zrobić? Jestem nowy w szkole... i nie mam z kim iść.- jego twarz wyraźnie posmutniała.
Dziewczyna uśmiechnęła się lekko.
- Bardzo mi przykro, niestety nie... - Tetsuya-san zabronił jej samej oglądać hanami. Musiała się więc podporządkować.

Korytarzem obok Sumire i jej rozmówcy przechodził wysoki mężczyzna. Wyraźnie nie japończyk. Miał ze dwa metry wzrostu, duże okulary i dredy. Był ubrany elegancko, ale luźno. Czerwona koszula, czarna marynarka i dżinsy. Do tego czarne buty sportowe i gruba, hebanowa laska. Obok niego szła nieco niższa, choć wciąż wysoka dziewczyna trzymając go pod rękę. Również nie japonka. Miała blond włosy i była... bardzo ładna. W pewnym momencie stanął koło pięciu metrów przed dwójką. Blondynkę to zaciekawiło, choć na razie nic nie mówiła. Tylko patrzyła to na Jerycha to na dwójkę przed nimi
-Znasz ich Jerycho?
Nie odpowiedział. Tylko ściskał mocno swoją laskę. Zagryzł wargę. Zdawał się... drżeć?
Sytuacja robiła się coraz dziwniejsza. Sumire spojrzała niepewnie na dwójkę gaijinów, ale gdy zauważyła, że przystanęli natychmiast spuściła wzrok.