Wątek: [SF] Vortex
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-06-2011, 16:10   #14
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Planowane zmiany

Chciałbym z czasem dopracować trochę ten system, biorąc pod uwagę doświadczenia z gry. Póki co beta testy trwają i już wyszło parę rzeczy, które pewnie zmienię w przyszłej wersji/sesji. Zanim to jednak nastąpi, chciałbym o tym podyskutować i wspólnie pokombinować - w końcu to forum dyskusyjne

1. Nazwy systemów na mapie - bez sensu.
Zmienione to zostanie na standardowe w RPG oznaczenie, czyli na mapie będzie nie nazwa systemu, ale jego głównej zamieszkanej planety. Zamiast Sol, będzie po prostu Mars. Wszystkie inne pozostaną takie same, bo ich główne planety i tak nazywały się tak, jak systemy. Inne, mniej ważne planety systemu będą miały własne nazwy, jak przytoczona wyżej Asparyda. Oczywiście nie będzie ich na mapie.

2. Królestwo Niebieskie
- Nazwa do zmiany. W naszym kręgu kulturowym to się zbyt jednoznacznie kojarzy, by nie brzmiało głupio jako kosmiczna nacja. Może zmienię to na coś w stylu Nowe Królestwo Kanaanu? Znaczenie biblijne pozostaje z grubsza podobne, a nazwa tak chyba nie razi.
- Druga sprawa to nazwy planet. O ile nazwy planet będące jednocześnie słowami o własnym znaczeniu brzmią dobrze w angielskim, o tyle jakoś dziwnie wygląda to po polsku. Chyba, że tylko mi się tak wydaje? Przy okazji zmniejszę pewnie liczbę planet tej nacji. Z założenia mieli być raczej mniejszością - podobnie jak Neutopia, a wyszli prawie tak liczni jak inne frakcje.
- Zastanawiam się jeszcze, czy nie dać im konkretnej nowej religii, wraz z jej odłamami, zamiast zbioru obecnych prawdziwych. To by ich trochę zunifikowało i dodało całości logiki, z drugiej strony staliby się jednak mniej przystępni dla graczy, którym obecnie starczy wygooglować krótki artykuł o danym wyznaniu i zacząć grać.

3. Lasery. Pomysł jest taki, by broń laserowa różniła się tym od palnej, że nie potrzebowałaby amunicji. Bateria by się sama regenerowała. Jej wadą byłoby to, że z każdym strzałem regenerowałaby się coraz wolniej i zmniejszałaby się szybkostrzelność. Po walce oczywiście wolno wracałaby do starych osiągów. Co wy na to? Baterie można by niby wymieniać w czasie walki (by zwiększyć szybkostrzelność), ale byłoby to nieporęczne i nieopłacalne, bo kosztowałyby połowę ceny samego pistoletu.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 21-06-2011 o 16:21.
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem