Cytat:
Lowcakur, można ocenić system nie grając w niego. Ocena pozytywna brzmi wtedy "Chciałbym w to zagrać", a negatywna "Nie chcę w to grać". Albo jakoś podobnie.
|
Ano, tez prawda.
Cytat:
Wracając do tematu: zajrzałem ponownie na stronę systemu i uciekłem stamtąd. Całość wygląda jak (co najmniej) Pomniejsza Manifestacja Chaosu. Brakuje mi tam jakiegoś porządku, definicji najbardziej podstawowych pojęć (i nie mówię o "Co to jest RPG"). Otwieram umiejętności i widzę jakieś punkty miecza, rozwinięć, automatyczne doszkolenie... że co proszę? Może zacząłem od złej strony (pierwszej wg. spisu treści, nawiasem mówiąc). Otwieram klasy: umiejętności doszkoleń. Co to jest?
|
Ze lekki chaos panuje to prawda, ostatnimi czasy nawet nie oczekiwalismy na wizyte. Takze na to narzekam (pisalem o pustocie na stronie), lecz mam nadzieje iz szybko sobie nasz GM z tym poradzi.
Cytat:
Ja rozumiem: "nie od razu DnD/Warhammera/dowolny_inny_system napisano". Ale to wygląda raczej na wstępny etap tworzenia gry komputerowej. Jaki normalny podręcznik podaje Ci, że żeby zdobyć umiejętność "miecze" na poziomie 8 musisz pokonać w walce konkretną osobę, darować jej życie i jeszcze dać w prezencie miecz? To jest bardzo rozsądne zachowanie. W cRPG jestem w stanie taką zagrywkę zrozumieć. W papierowym absolutnie.
|
Umki sa kiepsko opisane, to prawda. Lecz w domowym warsztacie pracuje nad ciekawszymi i dluzszymi opisami klas, choc GM nie lubi jak mu podsuwam materialy.
Wiec, w iemieniu naszego GM temat zamykam az do opanowania chaosu na stronie, jak prace dobiegna konca, doublepotem(niestety, choc po takim czasie mam nadzieje ze warna bym nie dostal). Ewentualne usprawnienia proponowane przez wyjadaczy z checia przyjme na PW. Tschuss!