Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-06-2011, 15:40   #16
Indoctrine
 
Reputacja: 1 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Nazywanie starych mechanik przestarzałymi, to jakieś nieporozumienie. Ważne jest, że niektóre sprawdzają się dalej bardzo dobrze (młotkowa, oWoD także, albo procentówka w Cthulhu).
Faktem jest, że dziś odchodzi się od pełnego realizmu, na rzecz kreowania ciekawych rozgrywek w danej konwencji - SW chociażby.
Ja osobiście tego nie lubię, konwencja konwencją, ale logika powinna mieć swoje miejsce Piękny i brawurowy opis starcia w młotku czy Wodzie, potrafię zrobić na tamtej mechanice, bez pomocy ułatwiaczy. Ale jeszcze raz, konwencja.
Są filmy kryminalne klasyczne, mamy też heroic w stylu Jamesa Bonda, nie mający z realizmem nic wspólnego. I to i to jest ok, każdy lubi różne rzeczy

Moją ulubioną mechaniką, jest zmodyfikowany oWoD. Realizm (jeszcze raz zaznaczam, zmodyfikowana trochę!), elastyczność (operujesz poziomem trudności i liczbą kości), szybkość (liczysz ile kostek przerzuciło wartość zadaną).
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem