Moi mili, chciałbym wprowadzić do systemu pewne rozwinięcie, które ułatwi nam wszystkim współpracę. Otóż chcę, abyście przydzielili swoim postaciom statystyki, co pozwoli mi na zachowanie sprawiedliwych wyników i realizmu w walkach.
Statystyki:
- siła - wpływa na akcje fizyczne postaci i określa moc obrażeń zadanych w walce wręcz i bronią białą.
- wytrzymałość - wpływa na odporność postaci na ból, oraz jej żywotność
- zwinność - dotyczy sposobu, w jaki postać się porusza, ma wpływ na jej zdolność do unikania ataków, wpływa na szybkość postaci (inaczej, ile ruchów/ataków postać wykona w czasie trwania 1 tury)
- zręczność - określa sprawność, z jaką postać posługuje się swoją bronią, wpływa na celność, im większa tym lepsze obrażenia przy użyciu ataków dystansowych
- inteligencja - ważna dla postaci magicznych, wpływa na moc zaklęć i odporność na magię, ważna także dla zdolności kojarzenia faktów (im większa, tym postać lepiej przystosowuje się do danej sytuacji)
- mądrość - określa poziom ogólnej wiedzy postaci, im większa, tym więcej podpowiedzi w szczególnych sytuacjach
- charyzma - zdolności interpersonalne, zwłaszcza umiejętność wywierania wpływu na NPC
- Siła Duszy - statystyka unikalna dla Nieskończonych, określa przez jaki czas postać może utrzymać swoją duchową broń.
Statystyki: 70 pktów, max. 20 pkt do jednej statystyki,
do 5 koszt = 1,
na 6 = 2,
na 7 = 3,
na 8 = 4 ,
na 9 = 5,
na 10 = 6.
itp.
Siła Duszy ma osobną punktację, max. 10. Zaczynacie z nią na 2 poziomie, co oznacza że utrzymacie broń bez pieczęci przez 2 tury. Koszt jej zwiększenia jest liczony wg wzoru - poziom * 2.
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |