08-06-2011, 20:07 | #221 |
Reputacja: 1 | Przepraszam wszystkich za przedłużenie urlopu, ale miałem problemy z powróceniem do formy MG i z zebraniem motywacji. Problem jak widać został rozwiązany, także kontynuujemy sesję! Ajasa i Fiatha zapraszam do doka, Arvelusa i Boyosa również, żeby napisać pogawędkę z Chichiro. Jendker chyba nie będzie grał dalej, gdyż od bardzo długiego czasu nie daje znaku życia, toteż Ao, tak jak Chichiro staje się NPC'em. ; ) Pytania odnośnie treningu możecie śmiało zadawać, chciałbym tylko napomknąć iż opanowanie tego zajmie wam resztę dnia.
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
09-06-2011, 11:35 | #222 |
Reputacja: 1 | Masz mój topór i takie tam ; d
__________________ It's so easy when you are evil. |
12-06-2011, 14:03 | #223 |
Reputacja: 1 | Tym razem odpuszczę sobie wielkie "weeee" : P Ale masz moje no-dachi :] |
23-06-2011, 22:47 | #224 |
Reputacja: 1 | Okej, post mój został wrzucony, a teraz info: - Szajel dostaje wolną rękę w walce ze Strażnikami! (sic!) - Urizjel porozmawia ze mną w doku. - Revo musi się zdecydować, czy chce sprawdzić co to za znajoma aura, czy zostaje i czeka na rozwój wypadków. - Boyosa nie ma przez najbliższe 2 tygodnie, więc Yue trafia pod moją pieczę.
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
29-06-2011, 00:56 | #225 |
Reputacja: 1 | Moi mili, chciałbym wprowadzić do systemu pewne rozwinięcie, które ułatwi nam wszystkim współpracę. Otóż chcę, abyście przydzielili swoim postaciom statystyki, co pozwoli mi na zachowanie sprawiedliwych wyników i realizmu w walkach. Statystyki: - siła - wpływa na akcje fizyczne postaci i określa moc obrażeń zadanych w walce wręcz i bronią białą. - wytrzymałość - wpływa na odporność postaci na ból, oraz jej żywotność - zwinność - dotyczy sposobu, w jaki postać się porusza, ma wpływ na jej zdolność do unikania ataków, wpływa na szybkość postaci (inaczej, ile ruchów/ataków postać wykona w czasie trwania 1 tury) - zręczność - określa sprawność, z jaką postać posługuje się swoją bronią, wpływa na celność, im większa tym lepsze obrażenia przy użyciu ataków dystansowych - inteligencja - ważna dla postaci magicznych, wpływa na moc zaklęć i odporność na magię, ważna także dla zdolności kojarzenia faktów (im większa, tym postać lepiej przystosowuje się do danej sytuacji) - mądrość - określa poziom ogólnej wiedzy postaci, im większa, tym więcej podpowiedzi w szczególnych sytuacjach - charyzma - zdolności interpersonalne, zwłaszcza umiejętność wywierania wpływu na NPC - Siła Duszy - statystyka unikalna dla Nieskończonych, określa przez jaki czas postać może utrzymać swoją duchową broń. Statystyki: 70 pktów, max. 20 pkt do jednej statystyki, do 5 koszt = 1, na 6 = 2, na 7 = 3, na 8 = 4 , na 9 = 5, na 10 = 6. itp. Siła Duszy ma osobną punktację, max. 10. Zaczynacie z nią na 2 poziomie, co oznacza że utrzymacie broń bez pieczęci przez 2 tury. Koszt jej zwiększenia jest liczony wg wzoru - poziom * 2.
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
29-06-2011, 00:59 | #226 |
Reputacja: 1 | A czy tancerz nie ma jakiegoś pasywu który sprawia że dmg z broni białej jest zależne od zwinności czy też zręczności? Przypakowany tancerz będzie dziwny xd
__________________ It's so easy when you are evil. |
29-06-2011, 11:56 | #227 |
Reputacja: 1 | Raczej od zręczności jeśli już. Ale tancerz nie jest postacią, która zadawałaby duże obrażenia w walce wręcz. Jego głównym atutem jest właśnie szybkość i częstotliwość ataków. Czyli że atakuje kilka razy z nieco słabszym dmg niż wojownicy : P
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
29-06-2011, 13:00 | #228 |
Reputacja: 1 | Oj tam oj tam... Ok to nie marudzę i jakoś to rozdam gdy znajdę chwile ^^
__________________ It's so easy when you are evil. |
01-07-2011, 15:55 | #229 |
Reputacja: 1 | Dobra, mój nowy pancerzyk jest oparty na zbroi elfów ze Śródziemia : P Tu widać jak zaplatają się płyty, przy czym moje sa jeszcze obite skórą skalnego lwa, więc są czarne. Hełmu ani peleryny nie mam A to ta "spódnica" o której mówiłem : ] |
04-07-2011, 16:35 | #230 |
Reputacja: 1 | W końcu dałem post w sesji...aww, to teraz czekamy na Endlessa i back to rollin' it |