Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-07-2011, 19:43   #8
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał tweet
Właśnie ze względu na sporą liczbę kropek w przypadku umiejętności do 9 rang pojawił się pomysł na ten nietypowy zapis. Po zastosowaniu, kropki zajmują mniej miejsca niż na karcie z Maskarady.
Z tym się niestety nie zgodzę - po prostu "Twoje kropki" muszą być znacznie większe niż kropki WoD. Są bowiem zakreślane w jakiejś części nie tak jak w WoD w całości i zamiast:

Cecha1 OOOOOO
Cecha2 OOOOOO

dostajemy:

Cecha1 OO
Cecha2 OO

zakładam, że różnicę i brak oszczędności widać gołym okiem?

Jeżeli już do czegoś potrzebna jest wielokrotność jakiejś cechy to można "zerżnąć" zapis z TW, gdzie jest:

Cecha1 OOOO . OOOO . OOOO


Pomijam już
Cytat:
Napisał tweet
System przewiduje "modyfikatory", dlatego obok wartości "czystej" umiejętności mamy jeszcze miejsce na dopisanie kumulatywnej kary/premii.
bo to oznacza, że najpierw zliczamy ilość zakreślonych kółek, potem części kółka a potem jeszcze dodajemy wartość liczbową. W praktyce grania na żywo to po prostu będzie prowadziło do pomyłek, i prędzej czy później gracze i tak będą notowali z boku "12" czy "7" zamiast liczyć.

Pamiętać wypada, że karta PRZEDE WSZYSTKIM służy graczowi do notowania i przypominania charakterystyk postaci. Musi być przejrzysta i wygodna, góra dwustronnicowa (bez dodatkowych charakterystyk). A dopiero w następnej kolejności "klimatyczna" czy "artystyczna".
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem