Cytat:
Napisał Indoctrine Myśliwce sprawdzają się jako niewielkie jednostki obronne, na pewno nie nadają się do atakowania dużych, mocnych celów. |
I tak też będzie w wypadku tej minimechaniki jeśli chodzi o rozgrywanie bitew. Jeżeli jednak bohaterowie graczy będą prowadzić jakiś niewielki myśliwiec nic nie stoi na przeszkodzie aby dokonywali heroicznych czynów w stylu zniszczenia Gwiazdy Śmierci w Gwiezdnych Wojnach przez jeden myśliwiec (no i oczywiście moc
).
Co do broni - przede wszystkim konwencjonalna, energetyczna oraz rakiety różnego rodzaju. Ponadto biologiczna ale nad tym jeszcze nie myślałem.
Cytat:
Napisał Anonim Powracając do tematu. Niezbyt podobają mi się te statystyki. Zbytnio... no z jednej strony to wszystko wygląda na coś zbyt łatwego, a z drugiej za dużo ich. Sam na razie nie wymyślę nic lepszego, ale gdyby tak przysiąść nad tym to z pewnością ciekawsze statystyki by się wymyśliło. |
Przyznam szczerze, że mi też się one nie podobają
zarówno jeśli chodzi o ilość jak i nazewnictwo. Można by połączyć prędkość z manewrowością, usunąć całkowicie Siłę Ognia (wtedy zadawane uszkodzenia tyczyłyby się tylko broni, nie statku). Na pewno coś z tym pokombinuję.