Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-08-2011, 13:33   #44
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
przykład.
---MG pisze dziś o 13:00, że w zaułku wyskakuje zakapturzona postać.
---gracz 1 pisze dziś o 15:00, że atakuje
---Inni gracze mają czas do jutra do 15:00, aby np. rzucić czar paraliżujący na gracza 1 bo np, rozpoznali zakapturzonego.
---Jeśli nikt nie odpisze w ciągu 24h od postu gracza 1 MG może od razu opisać skutki ataku, lub jak nie ma czasu, albo woli poczekać, to może odpisać w dowolnym terminie tury.
To będzie działać jeśli kolejny gdacz nie będzie chciał napisać, że przeszkadza rzucić paraliż bo myśli mag jest zdrajcą A kolejny...
A konstruktywnie mówiąc:
24h bez posta oznacza, że gracz nie ma nic do napisania -ok
ale jeśli gracz nie ma nic do napisania, a ma możliwość odpisania to mógłby w komentarzach dać znać że nic nie pisze - i mamy szansę na szybsze zakończenie tury. co Wy na to?
 
Mike jest offline