Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-08-2011, 14:49   #15
Yzurmir
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Efekty ran -- sądzę, że najlepiej napisać to w ten sposób, aby przy jednym efekcie było parę propozycji jego zastosowania. Na przykład jeden efekt może sugerować zmiażdżenie głowy przeciwnika albo odcięcie jej. Nie trzeba na siłę tworzyć dodatkowych tabelek, ale zapewni to pewną różnorodność i wskazówki dla MG. Przy okazji można się upewnić, że te efekty są do zastosowania w różnych sytuacjach. Na przykład najsłabszy efekt trafienia w głowę to rozcięcie skóry -- krew oślepia walczącego. Jako MG nie wiedziałbym, jak zastosować to w sesji, gdy gracz walczy morgenszternem. Ale jeśli znajdziesz na spokojnie jakieś rozwiązanie -- albo my znajdziemy w tym temacie, choć mi nic nie przychodzi do głowy -- to MG będzie miał cenną wskazówkę i nie będzie musiał tak długo myśleć nad opisaniem walki.

Test przeciwstawny -- ten nowy jest zbyt skomplikowany. Już lepiej zostaw poprzednią wersję.
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem