Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-08-2011, 00:12   #17
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Możesz zrobić tabelkę o 4 kolumnach : )
wynik|obr sieczne|obr kłute|obr obuchowe
i tam gdzie efekt jest ten sam komórki byłyby scalone : )

Obie wersje testów przeciwstawnych w zasadzie... się nie różnią. To dokładnie to samo. Tylko w innym momencie odejmujemy cechę przeciwnika. Kwestia przyzwyczajenia. Ja osobiście jestem przyzwyczajony do wersji drugiej : P

Ale przemyślę to jeszcze dokładniej, bo teraz mam lenia i mi się nie chce XD

Odbijanie strzał
Może to kwestia mojego braku doświadczenia w używaniu k%, ale wydaje mi się to upierdliwe więc bym ograniczył to : P
Daj w kp. okienko "odbijanie strzał" które będzie równe WW podniesionej do kwadratu, co jak co ale jeden rzut mniej : )
A jak będzie więcej strzał to jeszcze więcej : P
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 19-08-2011 o 00:17.
Arvelus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem