Cytat:
Napisał Sir_herrbatka nie powiedział bym że to mnie dziwi...
Jeżeli robimy system który już na przy pierwszych założeniach przypomina WoD'a a następnie dokładamy do tego mechanikę WoD'a to co powstaje? Milly, nie chciałem cię urazić tymi słowami ale samą koncepcję tego systemu trzeba mocno przemyśleć. |
Ojć, herrbatko, to sobie u Kutaka narąbałeś...
Nie, nie piszę tu w obronie Milly. Piszę tu ze zdrowym rozsądkiem. Pomyśl- kilkanaście lat temu kilku fanów RPG zasiadło do swojego systemu... W prawdzie mieli inną mechanikę, ale pewnego dnia odwiedził ich znajomy, z herbatą w dłoni i powiedział "Po co robicie coś takiego? Przecież jest Dungeons, pierwsza edycja! Zostawcie to, nie ma sensu tworzyć czegoś takiego!". I tak właśnie mógłby nie powstać Warhammer.
Mechanika oparta na WoDzie, bo na pewno Milly nie zerżnie 100%, nie jest niczym złym. Jeżeli pasuje i nie będzie komercyjna- to bardzo proszę. Poza tym, z tego co wiem, w Nocnym Patrolu nie ma zasady Maskarady i klanów z Wampira, nie ma Gai i jej wilkołaków, nie ma też Atlantydy Magów czy Golemów z Prometheana... To inny świat oparty na mechanice WoDa, ale same realia to POWIEŚĆ a nie ŚWIAT MROKU...
Każda, podkreślam- każda inicjatywa jest dobra. Z każdej może wyjść coś nowego. Ja sam bardzo czekam na Nocny Patrol RPG, to dość ciekawy pomysł- nie przełomowy, ale naprawdę ciekawy i sam mam zamiar pomóc Milly w miarę moich możliwości w jego poczęciu
Pozdr, Ktk
PS, tak na marginesie- Sir_herrbatka, słyszałeś jak powstało Tamriel (świat serii TES)? Był to setting, w który autorzy gry grali w jakiegoś-tam RPGa... Rozumiesz moje przesłanie czy dokładniej wytłumaczyć?