|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-09-2006, 21:19 | #21 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Nie, nie piszę tu w obronie Milly. Piszę tu ze zdrowym rozsądkiem. Pomyśl- kilkanaście lat temu kilku fanów RPG zasiadło do swojego systemu... W prawdzie mieli inną mechanikę, ale pewnego dnia odwiedził ich znajomy, z herbatą w dłoni i powiedział "Po co robicie coś takiego? Przecież jest Dungeons, pierwsza edycja! Zostawcie to, nie ma sensu tworzyć czegoś takiego!". I tak właśnie mógłby nie powstać Warhammer. Mechanika oparta na WoDzie, bo na pewno Milly nie zerżnie 100%, nie jest niczym złym. Jeżeli pasuje i nie będzie komercyjna- to bardzo proszę. Poza tym, z tego co wiem, w Nocnym Patrolu nie ma zasady Maskarady i klanów z Wampira, nie ma Gai i jej wilkołaków, nie ma też Atlantydy Magów czy Golemów z Prometheana... To inny świat oparty na mechanice WoDa, ale same realia to POWIEŚĆ a nie ŚWIAT MROKU... Każda, podkreślam- każda inicjatywa jest dobra. Z każdej może wyjść coś nowego. Ja sam bardzo czekam na Nocny Patrol RPG, to dość ciekawy pomysł- nie przełomowy, ale naprawdę ciekawy i sam mam zamiar pomóc Milly w miarę moich możliwości w jego poczęciu Pozdr, Ktk PS, tak na marginesie- Sir_herrbatka, słyszałeś jak powstało Tamriel (świat serii TES)? Był to setting, w który autorzy gry grali w jakiegoś-tam RPGa... Rozumiesz moje przesłanie czy dokładniej wytłumaczyć?
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. | ||
26-09-2006, 21:32 | #22 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Zaś otoczka to otoczka, specyfika "systemu" w znaczeniu tradycjonalnym (system Wampir: Maskarada, czyli inne znaczenie niż "system", czyli program operujący wszystkimi regułami). Cytat:
Czyny, jeszcze czyny... twórczości potrzeba.
__________________ Soulmates never die... | ||
27-09-2006, 16:28 | #23 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Arriving somewhere but not here | |