Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2011, 02:14   #40
Yzurmir
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Tak naprawdę dopiero teraz oglądam dokładnie profesje, które zrobiłeś.

Akolita jest całkowicie przesadzony, zdecydowanie. Wiedza -- wiadomo, 5 to za dużo. Znajomość terenu (miasto)? Niekoniecznie, może być z prowincji. Czujność? Eh. Odporność na mutacje? Przesada.

Banita -- dodałbym tropienie.

Guślarz nie powinien mieć żadnej umiejętności nauki. Jakby znał jakąkolwiek naukę, to nie byłby guślarzem.

Najemnik jest OK.

Skąd szczurołap ma premię do Ogłady?

Zabójca trolli jest chyba całkiem fizyczny, powinien mieć raczej +10 do Budowy, 0 do Zręczności.

Cyrkowiec powinien mieć raczej +5 do Budowy niż WW (musi być sprawny, by robić różne sztuczki, ale nie musi umieć walczyć).

Cyrulik jest chyba OK. Trochę mi wadzi to +5 WW, ale jakoś sobie postać musi radzić, nie?

***

Patrzę też na swoje i są totalnie niezbalansowane. Myślę, że potrzeba jakichś wskazówek lub zasad, jak tworzyć profesje. Np. w podstawce większość miała w sumie 10 rozwinięć cech.

W każdym razie chętnie pomogę ci dalej z tymi profesjami, chociaż zapewne te, które już zrobiłem będą wymagały trochę dostosowania.
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem