Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-09-2006, 16:28   #23
Sir_herrbatka
 
Reputacja: 1 Sir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputacjęSir_herrbatka ma wspaniałą reputację
Cytat:
PS, tak na marginesie- Sir_herrbatka, słyszałeś jak powstało Tamriel (świat serii TES)? Był to setting, w który autorzy gry grali w jakiegoś-tam RPGa... Rozumiesz moje przesłanie czy dokładniej wytłumaczyć?
Hehehe dobra, dobra rozumiem o co ci chodzi . Przyznaję też że diabeł tkwi w szczegułach, coś może być podobne w ogóle ale różnić się diametralnie jeśli chodzi o szczeguły, i to one są ważne (jak mniemam), a za mechaniką WoD'a (prowokacja) nie przepadam, chociaż mechanika GS już mi się podoba.
 
__________________
Arriving somewhere but not here
Sir_herrbatka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem