Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-08-2011, 12:16   #43
kutaś
 
Reputacja: 1 kutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znanykutaś nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Neoworld Zobacz post
Genialny element gry to: Tornado. Nikt nie wie czy to baja czy na prawdę cofamy się w przeszłość, opętując jakiegoś nieświadomego człowieczka.
Genialne jest to, że dla jednych może prawda. Jeśli nawet to bujda, to ludzie z bujną wyobraźnia i ulegającą wpływom większości (naukowo udowodniono, że sporej części społeczeństwa ogólnie pojęty ogół może wmówić, że białe jest czarne). Dobrze rozegrane przez grupę to może być nawet niezłym trikiem fabularnym. Np. jedyny bohater drużynie, który jest na to podatny, chce wziąć drużynę na misję inspirowaną majakami po Tornado.

A w realu przykładowo dla wielu Europejczyków w 1 I 1000 r. naprawdę skończył się świat (bądźmy szczerzy, tak ekstremalne napięcie emocjonalne może położyć całkowicie zdrowego człowieka). Na tym samym nasadzają się klątwy Woo Doo.
 

Ostatnio edytowane przez kutaś : 26-08-2011 o 12:26.
kutaś jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem