Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-08-2011, 13:56   #46
Yzurmir
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
@ Campo Viejo -- pięści zadają niewielkie obrażenia, więc większość efektów krytyków będzie się sprowadzało do wybicia zębów albo paraliżującego uderzenia w krocze.

***

Cytat:
Desperacka obrona. Może to mój schiz, ale sądzę, że ten punkt obłędu jest trochę nie na miejscu. Otrzymuje się je za rzeczy które w jakiś sposób dotknęły nas tak głęboko, że poraziły naszą osobowość. Cudem obroniona rana czymś takim nie jest.
Hm, nie widziałem tego wcześniej, ale muszę się zgodzić. Zgodnie z logiką, która za tym stoi, każda sytuacja, w której postać "cudem" unika śmierci musiałaby być "nagradzana" Punktem Obłędu, a przecież można do tego zaklasyfikować np. uniknięcie bełtu, który leciał prosto na nas.

Cytat:
Sądzę, że lepsze by było powiedzmy k4+1 zmęczenia i ma się dodatkową możliwość obrony. Swoją drogą... jest ograniczona ilość parowań jednego ataku? Czy może można jeden próbować sparować aż do 5 razy?
Na początku każde parowanie po pierwszym przeprowadzało się z modyfikatorem ujemnym o 5 punktów wyższym od poprzedniego (czyli: 0, -5, -10 itd.). Później Łagi zmienił chyba tak, że standardowo ma się jedno parowanie, ale określone zdolności dodają możliwość wykonania kolejnych. Powinno o tym być gdzieś wcześniej w tym temacie.
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem