Cytat:
Napisał Nemo Idąc tą logiką, bohaterami silnymi powinni grać jedynie kulturyści, którzy mogą przyjść na sesje ze sztangą czy innymi akcesoriami wprost z siłowni, którymi mogą zademonstrować podnoszenie tego przeraźliwie wielkiego kamiora. Jasne, że argumenty są ważne, ale nie popadajmy w przesadność, charyzma mechanicznie pokrywa przecież przekaz niewerbalny, który jest nie mniej istotny niż to co mówisz.
A testy mają swoje miejsce również poza walką. W rozmowach, podczas wykonywania przedmiotów, szukania informacji, przebywania w dziczy, badań w bibliotece, identyfikowaniu magicznych przedmiotów, dopracowywania taktycznych szczegółów bitwy...sporo tego, a jest więcej. |
Idąc tą logiką nie uznałbyś siły za atrybut mentalny.
No i niektóre z tych testów o których mówisz by były - na podstawie umiejętności powiązanych z takimi czynnościami (nie piszę tu o DnD jak zaznaczałem wcześniej).