Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-08-2011, 09:56   #69
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
System sesja=poziom jest fajny, póki nie gra się wielkich kampanii : P
Swego czasu prowadziłem z bratem jedną przez rok czy dwa. Tak po dwa razy w tygodniu... skończył jako bóg na 60+ poziomie : P
Ale to tak btw...
Lepiej projektując przygodę wymyślić sprawy, za które postacie dostałyby PD, ale i przygotować się na improwizację, bo prawdopodobnie gracze i tak pójdą zbadać czego chcą od nich tajemniczy kosmici niż zrealizować główny cel: poszperać na pustynnej planecie co i jak (choć za cholerną wydmą jest widoczne wejście do starożytnego podziemnego miasta). Zmodyfikowaną połowę tego systemu zaprezentowałem w Lunakra Imperialis, ale jednak poprzednia wersja tej połowy włącznie z drugą lepiej działała i wrócę do tamtej. Wykup samych umiejętności (każde 10 PD się liczy), profesja jako pakiet początkowych umiejętności (czyli nie można zyskiwać poziomu w profesji, to część tła postaci), dodatkowe podumiejętności (które odzwierciedlają czas treningu i pomiędzy misjami każdy ma tyle samo czasu treningu).

I mimo to wszystko.
Te umiejętności i podumiejętności.
I zaczynanie z różnymi profesjami.

I tak pomiędzy graczami po 8 misjach było najwyżej 20 PD różnicy (20PD to około 1 krótka misja).

Cytat:
Napisał Łagi Zobacz post
Dobrze odgrywającego Gracza nagradza się już podczas gry. Zwykle rzadziej dzieje mu się krzywda.
Trollface.jpg i jesteśmy nieśmiertelni? To strasznie nierealistyczne. To, że jakiś gracz prowadzi swoją postać jako mruka nie znaczy, że powinien przez to cierpieć.

Cytat:
Napisał Yzurmir Zobacz post
Zgadzam się z tobą, ale inni mogą preferować odmienne podejście i należałoby zaprezentować im neutralny system. Zwiększenie tych wartości o jedno zero (10-20 PD) pozwala na zachowanie plastyczności i każdy może dawać tyle punktów, ile chce.
Popieram.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem