WÄ…tek: Wszechwiedza MG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-09-2011, 22:05   #14
Betterman
 
Betterman's Avatar
 
Reputacja: 1 Betterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnie
Studenci w bibliotece?! Toż to jakaś ohydna perwersja... A tak na poważnie - dużo już zostało napisane, raczej w zbliżonym tonie.

Od siebie dorzucę tylko, ze warto czasem się zastanowić, jaką wiedzą dysponuje nie tyle gracz, ile jego bohater. Nie prowadziłem nigdy badań, ale byłbym skłonny założyć się o skromną sumę, że dla statystycznie istotnej części przeciętnych obywateli te konie rzeczywiście stoją przy płocie...
Cytat:
sÄ… Å‚adne i wyglÄ…dajÄ… na drogie
a Arab (facet, nie koń) jest
Cytat:
owinięty w prześcieradła
Znajomość architektury też chyba nie należy do umiejętności (?) wybieranych przy tworzeniu postaci w pierwszej kolejności.

Swoją drogą karykaturalny w założeniach opis autorstwa Eyriashki, uznałbym za całkiem niezły, pod warunkiem, że jego adresat (to jest obserwator) albo uczestnik (to jest Młody), należałby do zacnego grona wilków morskich (to jest żeglarzy). W absolutnie przeciwnym razie, ich opiekunowie pewnie bardziej by się ucieszyli, gdyby w narrację wpleść równie przeciwny element, na przykład "ostrzejszy koniec statku".

Erudycja to fajna rzecz, ale... Dobra, ktoś już to napisał.
 
Betterman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem