Wątek: Wszechwiedza MG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2011, 13:25   #17
deMaus
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Oczywistym jest, ze każdy gra po swojemu, tobie i twojej drużynie najwyraźniej pasuje taka gra, gdzie realizm jest doprowadzany do granic (moim zdaniem, nawet za, ale ja lubię grę ala Wolsung, gdzie nie liczymy amunicji, i często pomijamy prawa fizyki).

Polecam książki z serii Graj Twarda, czy Graj z Głową. Trzewiczek pisze tam między innymi o tym co sam nazywa Dywersyfikacją. Jest to to o czym pisali tu wczesniej inni. Dla każdego gracza inny opis.

np. Dla gnoma łotrzyka: " Szarżuje na ciebie goblin, ma zakrzywiony miecz, ostre zęby, wredny wzrok, piana leci mu z ust, i uśmiecha się szyderczo. Wygląda na twardziela, i zdaje się być tego świadom."
Dla półogra rycerza: "Zza roku, wypada gobli, i w swej naiwności rusza na ciebie, ma może z metr wzrostu, i zaledwie nóż. No cóż, niektórzy są za głupi aby zrozumieć, kiedy nie mają szans."

Ten sam goblin, dla innych postaci wygląda inaczej, i inaczej będzie dla nich wyglądać książę, inaczej barman, a inaczej zapity krasnolud.
 
deMaus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem