Ogólnie
Cytat:
Napisał Aschaar Tło w postaci kulawego grajka w karczmie ma to do siebie, że kuleje, wygląda i gra. Dlaczego kuleje, kiedy przybył, skąd przybył, co robił wcześniej - nikogo w zasadzie nie interesuje.
Tło ma właśnie mieć "punkty orientacyjne", a nie historię świata w 20 tomach. |
Chyba, że jest to kulawy grajek, który zna sekrety wsi i wystarczy posłuchać na jakie tam tematy sobie śpiewa, by wszystko stało się znacznie prostsze.
Aschaar, zwróć uwagę, że artykuł jest przeznaczony dla sesji, w których sekty i organizacje mają być centrum zdarzeń. To nie chodzi o rozpiskę dań jakie pojawią się na stole króla zza siedmiu mórz i wzgórz, ale o to co dotyczy graczy. Giną prostytutki i gracze poczuwają się do ukrócenia fali zabójstw.
* * *
Aravial, tekst jest dobry dla początkujących. Myślę, że może być pomocny, jednak nie nazwałabym go przesadnie odkrywczym. Natomiast wzbogacony o cechy organizacji i dodatkowe uwagi wypisane tak czytelnie przez
Aschaara wyczerpuje jak dla mnie temat.