Nie ma tu takich opcji i nic nie zaznaczę, a temat zmarł dawno temu, ale może jak teraz napiszę swój wybór to pojawi się więcej osób i temat odżyje...
Ja bym wybrał (choć prawie jestem pewien, że to nie tradycje przecież - ale potraktuję to jako równoprawne opcje do gry do tego co zostało wymienione jako tradycje) Maruderów albo Infernalistów. Przynajmniej bym wiedział jak grać. Z jednej strony Maruderzy mają styl, a z drugiej strony Infernaliści wydają się łatwi do prowadzenia, bo zło ogółem jest proste do prowadzenia. Poniżej o Maruderach tylko. Niestety, żeby grać takimi postaciami potrzeba poważnych ludzi, którzy są wyluzowani - mają dystans do gry, a równocześnie mogą się wczuć. No i przede wszystkim, którzy umieją czytać (bo w końcu mówiąc "gra" mam na myśli "gra przez forum") ze zrozumieniem nawet jeśli tekst przypomina szyfrogram oddziaływujący bardziej na odczucia i wyobraźnię niż racjonalne i logiczne myślenie przeciętnego człowieka. Ewentualnie rozgrywka może być oczywiście spłycona do czystego zewu chaosu. Postacie graczy jako potężni Maruderzy z Ciszą: 8 i zasada, że drużyna nie rozłącza się i jedziemy. Da się, ale trzeba mieć dystans do siebie i chęć napisania czegoś czego głębszy sens będzie ledwo odczuwalny na końcu albo w ogóle będzie jedynie przyjemnością z gry.
Ostatnio edytowane przez Anonim : 22-11-2011 o 11:01.
Powód: wiem, że Maruderzy i Infernaliści to nie tradycje :)
|