Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2011, 18:11   #12
Grave Witch
 
Grave Witch's Avatar
 
Reputacja: 1 Grave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputację
Na życzenie mg umieszczam mechaniczną cześć kp.


Namiętności:
* Cel
Ucieczka, najlepiej w jakieś odludne, spokojne miejsce gdzie nikt nie będzie jej mówił co ma robić, ani zmuszać do oddawania swojego umysłu w celu zdobycia większego bogactwa.
* Powinność
Względem rodziny Evansów, którzy co prawda ją okłamali jednak poza tym są jej jedynymi bliskimi. Nie chce zawieść ich oczekiwań przez co zarówno cel jak i pragnienia odkłada na dalsze miejsce.
* Pragnienie
Zbiega się z celem jednak dochodzi jeszcze potrzeba akceptacji i ewentualny powrót zdolności do zaufania komukolwiek, znalezienie osoby którą mogłaby takim zaufaniem obdarzyć.

Cechy (1 kropka - 5 pkt):
* Ciało 1 + 2 (10 pkt)
- wigor 3
- walka 3
- wytrzymałość 3
- atletyka - 4
* Zmysły 1 + 2 (10 pkt)
- słuch - 2
- empatia - 3
- wyczucie kierunku - 2
- skradanie - 3
* Urok 1 + 1 (5 pkt)
- wdzięk - 3
* Koordynacja 1 + 2 (10pkt)
- uniki - 3
* Wiedza 1
* Dowodzenie 1
* Psi 1 + 1 = 2 (5 pkt)
- Telepatia - 2



Pozazmysłowe wykształcenie - 4 (10 pkt)

Cytat:
1: Skup się. Skup się mocno, na czymś bardzo, bardzo ludzkim. Czy to dla Ciebie wspomnienie ciasteczek mamy, czy przemówień Gandhiego, jest to myśl, do ktorej zawsze możesz uciekać. Kiedy bronisz się przed brzydkimi rzeczami, które ktoś chce Ci zrobić z głową, dodaj sobie +2 do wysokości rzutu.
2: Łatwiej uchylać się przed ciosami, kiedy się ich spodziewasz. Jeśli skutecznie wytelepatujesz oponenta, w kolejnej turze możesz sobie dodać ilość kostek równą szerokości zestawu przy rzutach na uniki lub bloki.
3: Okej, teraz pobawimy się w sonar. Pomyśl sobie coś bardzo charakterystycznego, najlepiej niepozbawionego ładunku emocjonalnego. Dobrze, teraz puść tę myśl przed siebie. Jeśli usłyszysz w głowie coś krótkiego i nieartykułowanego, to właśnie ktoś się zdziwił, co się stało. Dzięki temu, możesz wykryć inne aktywne telepatycznie istoty i określić zgrubsza ich położenie. Niestety, one też sie dowiedzą o twojej obecności, ale szczęśliwie już nie o położeniu.
4: Tym razem chcę, byś wyobraziła sobie porno, w którym występują ET i Jabba. Ze wszystkimi szczegółami. wszystkimi szczegółami. Upchnij to teraz w ułamek sekundy i upewnij się, że trudno wyrzucić to z głowy. To działa w ten sam sposób, tylko z zamiast ET i Jabby występują ludzie. Innymi słowy, możesz dokonywać ataków na morale (w wielkim skrócie przeganiać śmieciowych przeciwników, którzy są traktowani jako tłum) przeciwników innych gatunków siłą swojego umysłu. Powinno zwiać ich tyle, ile miałaś wysokości po rzucie.
Aikido - 3 (6pkt)

Cytat:
1: Jeśli łączysz unik z inną akcją, nie tracisz w związku z tym kostki z puli.
2: W zwykłych warunkach bojowych, każdy rzut na atak względem Ciebie ma trudność 3. W praktyce oznacza to, że nie można trafić Cię w nogi. Powinnaś korzystać z tego i zmykać.
3: Wykorzystujesz siłę przeciwnika przeciwko niemu i tak dalej. Jeśli wykonasz skuteczny unik - i nie robisz nic poza unikami - możesz wbić atakującemu lekką ranę.
Joga / Tai chi - 2 (3 pkt)

Cytat:
1: Raz dziennie możesz sobie poturlać na zdejmowanie lekkich ran, nawet jeśli nie miałaś okazji sobie porządnie odpocząć.
2: Jeśli grzecznie wykonasz serię porannych ćwiczeń, możesz sobie zdjąć lekką ranę (niezależnie czy jakieś turlanie na nie partoliłaś czy nie, ta jest gwarantowana).

Kompania:
- suwerenność - 1
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”
Grave Witch jest offline