Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2011, 22:38   #15
Tropby
 
Reputacja: 1 Tropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skał
Moja KP też gotowa. Póki co nie wziąłem nic ze stworzonych przez siebie perków, więc dalej czekam na ocenę MG czy nie są imba.

Cel: Zostać czempionem wszechświata! Oczywiście Gort domyśla się że nikt nie organizuje kosmicznych turniejów MMA (czy aby na pewno?). Tak więc postawił sobie za cel pokonanie gołymi rękami przedstawicieli wszystkich ras żyjących we wszechświecie.
Powinność: Ziemianie muszą przestać być chłopcami na posyłki kosmitów i stać się intergalaktyczną potęgą. Dlatego Gort zawsze będzie bronił interesów Ziemi i walczył z Imperium Leatherbacków oraz Protektoratem Cyblobów. Chociaż niewyklucza tymczasowego sprzymierzenia się którąś ze stron, aby wyeliminować drugą.
Pragnienie: Zabić możliwie jak najwięcej ufoków i mieć z tego tyle frajdy ile tylko się da.

Cechy i umiejętności:

Ciało 5 (20)
- atletyka 2
- wytrzymałość 2
- walka w zwarciu 3
- parowanie 1
- bieganie 1
- wigor 2

Zmysły 2 (5)

Urok 1

Koordynacja 2 (5)
- broń palna 4
- broń ciężka 5
- uniki 2
- chwyt 4

Wiedza 1

Dowodzenie 2 (5)
- inspiracja 2
- zastraszanie 3

Perki:
- Twardy jak byk (5)
- Twarda bania (1)
- Nie do zdarcia (1)
- Przydupasy (1) - 5 sensownie uzbrojonych żołnierzy (zagr. 2)
- Bogactwo (3) - £5,000 $7,500

Kto kwasi Judo, ten krwawi dużo (3)
Cytat:
1: Zwykle, gdy chcesz komuś wjechać z bara, czy ogólnie przewrócić, nieco wystawił byś się na możliwość podcięcia, czy inne aikido-pierdoły. Na Ciebie nie dostaną żadnego bonusu. Gdybyś chciał wykonać slam, nie masz typowej trudności 3.
2: Dwa bonusy. Po pierwsze, to że leżysz na ziemi podczas walki przestaje Ci przeszkadzać. Po drugie, wstawanie z ziemi przestaje dawać Ci karę w rundzie walki (inaczej traciłbyś kostkę przez guzdranie się).
Gort-Fu (3)
Cytat:
1: Masz dwie sprawne, silne ręce i naprawdę nie potrzebujesz niszczyć kolby karabinu, żeby parować nadchodzące ciosy.
2: Twoje ataki wręcz zadają ciężkie, a nie lekkie rany.
Ścieżka Szalonego Skurwiela - CKM (6)
Cytat:
Wrzask Psychopaty (1) - raz na walkę bohater rzuca się na przeciwnika z miną psychola i mrożącym krew w żyłach wrzaskiem. Poza zwykłym atakiem, czynność ta powoduje atak na morale o mocy 4. Postać nie może jednak w tej rundzie wykonywać innych akcji.
Bez Jaj, Koleś (2) - postać nie traci 1 kości przy próbie wykonania Widowiskowego Zabójstwa.
Po Prostu Mam To w Dupie (3) - raz na walkę możesz rzucić się naprzód, jednocześnie prując do wroga czym się da. Jeśli zostaniesz raniony w tej rundzie to Po Prostu Masz To w Dupie. Turlasz k10 i jeśli wynik przekracza Wysokość ataku to nie otrzymujesz lekkich ran i ciężkie rany masz o punkt niższe, a jeśli będzie dokładnie taki sam jak jego Wysokość to nie otrzymujesz żadnych obrażeń.
Naturalny atleta (1)
Cytat:
1: Jeśli masz możliwość wygodnie stanąć i się o coś zaprzeć, masz +2 kostki kiedy chcesz podnieść coś bardzo ciężkiego.
Kompania:

- Skarb 1
 

Ostatnio edytowane przez Tropby : 07-12-2011 o 13:13.
Tropby jest offline