To już chyba wersja ostateczna i raczej już nic nie będę zmieniać, chyba że MG ma jeszcze jakieś uwagi czy propozycje.
Cel: Zbadać i umieć się posługiwać 100 urządzeń pozaziemskich.
Powinność: Dowiadywanie się jak najwięcej, chyba że grozi to zdrowiu bądź życiu własnemu lub któregoś z towarzyszy.
Pragnienie: Nauczyć się jak najwięcej o technologiach obcych.
Ciało- 1
Zmysły- 1 + 2 (10 p.)
- nasłuchiwanie 3
- wypatrywanie 3
Urok- 1 + 1 (5 p.)
- kłamstwo 5
- fascynowanie 2
Koordynacja- 1 + 1 (5 p.)
- prowadzenie pojazdów 2
- broń palna 2
- uniki 3
Dowodzenie 1
Wiedza 1 + 4 (20 p.)
- leczenie 2
- język: francuski, angielski, łacina
- wiedza ogólna 4
- taktyka 1
- strategia 1
- xantropolog 4
Dyscypliny: Exoznawstwo-2 (3 p.)
Cytat:
1: Bogactwo kosmosu oznacza niezliczoną ilość anegdotek i ciekawostek, które możesz sprzedać. Dzięki xentropologii, możesz sobie załatwiać bonusy do fascynowania innych.
2: Naoglądałaś się już tylu kosmicznych tosterów, że wydaje Ci się, że jesteś w stanie domyśleć się co do czego służy. Może nie do końca być wprawnym w używaniu, ale powinnaś się domyślić, gdzie się włącza i w którą stronę celować.
|
Skończyłam MIT i CIT- 5 (15 p.)
Ad. 2- dziedzina: fizyka
Cytat:
1: Nie oszukujmy się, pierwsze czego nauczyłaś się na uczelni, to jak brzmieć jakbyś nauczyła się na tego kolosa. Jeśli posiedzisz i ogarniesz trochę podstaw danego zagadnienia, wielosylabowych słów i tak dalej, po udanym rzucie na wiedzę ogólną dostaniesz dodatkową kostkę przy najbliższej okazji, kiedy chcesz nałgać coś związanego z tą dziedziną.
2: Wybierz sobie jakąś, dość szeroką dziedzinę. Kiedy potrzebujesz poturlać wiedzę z danej dziedziny, możesz użyć wiedzy ogólnej zamiast tej umiejętności. Wybierasz jedną na stałe - ot, taka darmowa intelektualna umiejętność w zasadzie.
3: Jesteś ciekawska i masz w nawyku się uczyć. W każdej sesji mg poturla Ci wiedzę ogólną - i jeśli rzut się powiedzie, dostaniesz dodatkowe PKi. Fajnie być mądrym.
4: Jest powód, dla którego drużyna w kółko Cię o coś pyta. Wiesz dużo rzeczy i wiesz, jak się łączą w spójną całość. Raz na sesję, gdy czujesz że się przytkałaś możesz wymusić rzutem na wiedzę ogólną, by MG zaakceptował że jego misterna intryga jest do bani i rzucił Ci jakąś wskazówkę.
5: Kurczę, wydałaś już tyle punktów na wiedzę, musisz pamiętasz naprawdę dużo dziwnych przydatnych faktoidów. Raz na sesję możesz rzucić na wiedzę ogólną zamiast dowolnej innej umiejętności, jeśli jesteś w stanie sensownie udowodnić, co mogło Ci się pomocnego przypomnieć.
|
Kampania
-wpływ 1