Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-12-2011, 21:51   #34
-2-
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Tropby Zobacz post
Jak dla mnie zabawniej jest mieć do dyspozycji małą armię i w ten sposób podbić sobie jakieś terytorium, niż wpakować wszystko w szpiegów i przeprowadzić zamach albo bawić się w gierki polityczne. Tym bardziej że 3/5 naszej drużyny to najemnicy i żołnierze.
Moim zdaniem właśnie w gierki polityczne powinniśmy się bawić. Terytorium to raczej stabilność i suwerenność i dlatego potrzebujemy tego, a tak naprawdę wiedzieć co, gdzie i jak i rozwiązywać naszymi postaciami + wsparciem dowodzonym przez Tevery'ego będzie tak zacne, jak skuteczne. A najlepiej mieć po 1 we wszystkim, aby móc się rozwinąć w trakcie sesji w dowolnym kierunku, bo tam dopiero tak naprawdę ogarniemy, co, gdzie i jak nam się podoba.
 
-2- jest offline