Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-12-2011, 13:23   #31
 
Tropby's Avatar
 
Reputacja: 1 Tropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skał
Jak dla mnie zabawniej jest mieć do dyspozycji małą armię i w ten sposób podbić sobie jakieś terytorium, niż wpakować wszystko w szpiegów i przeprowadzić zamach albo bawić się w gierki polityczne. Tym bardziej że 3/5 naszej drużyny to najemnicy i żołnierze.

A tak btw. to moglibyśmy już zacząć Lich, czy masz coś jeszcze do przygotowania? Bo jeśli nie zamierzasz od razu rzucić nas w sam środek bazy alienów to Tevery mógłby dokończyć mechaniczną część swojej KP już w trakcie przygody. Zapytaj go tylko ile przydupasów zamierza mieć na starcie.
 
Tropby jest offline  
Stary 07-12-2011, 14:10   #32
 
Lichtenstein's Avatar
 
Reputacja: 1 Lichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znany
Tak się właśnie przymierzam do jakiegoś jutra-pojutrza. Dzisiaj jestem zapracowany, a i ostatnie kwestie konceptualne sobie do końca dopieścicie.
 
Lichtenstein jest offline  
Stary 07-12-2011, 15:22   #33
 
Tevery Best's Avatar
 
Reputacja: 1 Tevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie coś
Dziś albo jutro się wezmę za kartę, pewnie jutro, bo po zabiegu będę unieruchomiony. Ale generalnie planuję złapać jeszcze 5 dobrych redshirtów, skoro ktoś już pięciu wziął, i chyba podłapię coś z taktyki.

Aha, i taka sprawa: ja nie będę wyjątkowo przyjemny w obyciu, ale nie będę też stereotypowym dresiarzem czy wrzeszczącym sierżantem. Znaczy, wrzaski będą, ale w sytuacjach bojowych, poza służbą zamierzam być względnie do życia.
 
__________________
"When life gives you crap, make Crap Golems"
Tevery Best jest offline  
Stary 07-12-2011, 21:51   #34
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Tropby Zobacz post
Jak dla mnie zabawniej jest mieć do dyspozycji małą armię i w ten sposób podbić sobie jakieś terytorium, niż wpakować wszystko w szpiegów i przeprowadzić zamach albo bawić się w gierki polityczne. Tym bardziej że 3/5 naszej drużyny to najemnicy i żołnierze.
Moim zdaniem właśnie w gierki polityczne powinniśmy się bawić. Terytorium to raczej stabilność i suwerenność i dlatego potrzebujemy tego, a tak naprawdę wiedzieć co, gdzie i jak i rozwiązywać naszymi postaciami + wsparciem dowodzonym przez Tevery'ego będzie tak zacne, jak skuteczne. A najlepiej mieć po 1 we wszystkim, aby móc się rozwinąć w trakcie sesji w dowolnym kierunku, bo tam dopiero tak naprawdę ogarniemy, co, gdzie i jak nam się podoba.
 
-2- jest offline  
Stary 07-12-2011, 22:51   #35
 
Tevery Best's Avatar
 
Reputacja: 1 Tevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie coś
Manfred von Munnleiber, odcinek drugi. Tym razem już ze statami. Notabene mogą ulec drobnym zmianom.

Cel: Zarobić dosyć pieniędzy, żeby postawić sobie duży dom za gotówkę i otworzyć na starość warsztat samochodowy w rodzinnym Graujaeger.

Powinność: Nie pozwalam moim ludziom zostać z tyłu - czy to przez ich lenistwo, czy to przez dzielne osłanianie odwrotu.

Pragnienie: zwiedzić kawał Układu Słonecznego i zabić ciekawych nieludzi.

Ciało 2 (5)
Wigor 3 (3)
Dowodzenie 4 (15)
Zastraszanie 3 (3)
Koordynacja 3 (10)
Broń palna 3 (3)
Urok 1

Wiedza 4 (15)
Taktyka 2 (2)
Technika: Łódź podwodna 3(3)
Technika: Materiały wybuchowe 2 (2)
Zmysły 2 (5)

Perki, dyscypliny et cetera:

Przydupasy: 2 poziomy: 5xzagr.2, 3xzagr.3 (3)
Trep (5)
Cytat:
Trep (5) - lata służby wojskowej wpoiły wam poszanowanie hierarchii i potrzebę kooperacji. Jeśli macie za sobą przynajmniej 10 przydupasów, wasz najlepszy atak bronią palną w rundzie dostaje +1 szerokości. Dodatkowo, ataki na morale waszych redshirtów są słabsze o 1.
Dyscyplina: zły bosman 4 (10)
Cytat:
1: Okej, jest coś takiego jak popisowy ruch, gdzie przed zaczęciem walki możesz się przylansić, jakim to nie jesteś Herkulesem, żeby przeciwnikom trochę zmiękły nogi (i mieli jakąś tam minus kostkę). Twoja sztuka puszczania wiązanek jest tak doskonała, że możesz to robić werbalnie, z dowodzenia+zastraszania (zamiast używania mięśni czy innych głupot). Poza tym, za każdym razem kiedy podejmujesz się ataku na morale wroga, wystraszysz jednego nadmiarowego redshirta.
2: Widziałeś w KP Reigna umiejętność "Inspire"? To ją skreśl, tobie wystarczy Zastraszanie, by motywować żołnierzy.
3: To samo, co punkt 1, ale zamiast +1 do ataku morale, dostajesz + tyle, ile masz dowodzenia. Kombienie dowodzenia+zastraszania z inną akcją w tym samym czasie nie zjada kostki.
4: Kiedy ktoś sprawi, że twoi żołnierze zaczynają rejterować z pola bitwy, lub chować się płacząc za kamieniami, możesz wykorzystać swoje niedoścignione umiejętności, by zamienić ich bezmyślny strach w bezmyślne posłuszeństwo.
Przywracasz szerokość+wysokość redshirtów, którzy odpadają przez morale. Nie możesz tego kombić z innymi czynnościami w grupie.
Dyscyplina: spokojny pod ostrzałem 2 (3)
Cytat:
Dyscyplina: Spokojny pod ostrzałem - te wszystkie godziny uciążliwych treningów służyły jednemu: sprawieniu, byś przestał panikować, tylko dlatego że wokół umierają ludzie i przeciwnik ma miażdżącą przewagę. Te bajery działają kiedy strzelasz z pistoletu maszynowego, karabinu, lub karabinu automatycznego.
1: Jeśli w danej rundzie tylko atakujesz, ale wypadnie ci nadmiarowy zestaw, traktuję go retroaktywnie jako udany test wypatrywania. Jeśli nie mam Ci do powiedzenia zupełnie nic, co mógłbyś ciekawego zobaczyć, zdradzam który oponent wydaje się być najgroźniejszy.
2: Pierwsza pomoc, unik, ocena sytuacji taktycznej, prowadzenie pojazdu, bezpośrednia pomoc towarzyszowi. Jeśli chcesz zrobić jedną z tych rzeczy razem ze strzelaniem, nie zabieram ci kostki z puli za multiakcję.
Dyscyplina: przeżyłem Legię Cudzoziemską 2 (3)
Cytat:
Dyscyplina: Przeżyłem Legię Cudzoziemską - turlana na wiedzę + taktykę.
1: Jeśli w trakcie walki zdeklarujesz wydawanie poleceń podległym (najlepiej czegoś, na co by sami nie wpadli, np. "zaatakujcie tego dużego jednocześnie, nie będzie mógł się obronić z każdej strony") i ładnie poturlasz, to jeśli wypadnie im zestaw o szerokości 4 lub 5, MG nie będzie go rozbijał na mniejsze.
2: Jeśli przed starciem przygotujesz plan działania i poświęcisz parę godzin, by upewnić się, że wszyscy go rozumieją, samo zdecydowanie i koordynacja podległych będą na tyle niepokojące, by działać jako atak na morale.
Swój punkcik rzucam w Potęgę naszej kompanii, nie damy sobie w kaszę dmuchać (poza tym potrzebuję redshirtów, wiecie)!

Manfred von Munnleiber, dawniej Oberleutnant zur See na okręcie podwodnym typu 212 "U31". Wiek: 26 lat.

Były podwodniak. Kłótliwy i porywczy, ale mimo wszystko oportunista. Może i niski, bo tacy przede wszystkim trafiają na łodzie podwodne, ale za to prawdziwy Nordyk. Blondyn, niebieskie oczy, wysokie czoło. Szczupły, ale swego czasu był nieźle otyły, co też po nim widać. Na twarzy ma niewielki ślad po oparzeniu - pamiątkę wypadku przy pracy.

Postawmy sprawę jasno: on lubi zarabiać pieniądze, a nie lubi głębokich rozmyślań na temat tego, czy jest to moralnie uzasadnione. Niestety, nie dostał się na żadne porządne studia, więc ostatecznie schronił się przed bezrobociem w Deutsche Marine. Tam wiele się nauczył: nie tyle może nawet w kategoriach bojowych (choć oczywiście jak przyjdzie co do czego, do strzelać potrafi), ile w kwestii obsługi skomplikowanych technicznie systemów współczesnej łodzi podwodnej i innych cudów techniki. Dość szybko awansował, zwłaszcza po lądowaniu Obcych, kiedy każdy zdolniejszy oficer gnał w dyrdy do korpusów pozaziemskich. Jemu tam się nie spieszyło - polubił swoją krypę, a nawet resztę załogi.

Półtora roku temu pobił się jednak ze starszym oficerem - kapitanem "U31". Obaj byli po paru piwkach, więc nikogo to w sumie nie zaskoczyło. Dla Munnleibera jednak oznaczało to koniec marynarskiej kariery. Czy było mu przykro? Trochę. Ale tydzień później był już na kosmicznym promie.
 
__________________
"When life gives you crap, make Crap Golems"

Ostatnio edytowane przez Tevery Best : 13-12-2011 o 20:36. Powód: dodałem resztę karty
Tevery Best jest offline  
Stary 07-12-2011, 23:42   #36
 
Tropby's Avatar
 
Reputacja: 1 Tropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skał
Tevery:
Ja na twoim miejscu odjąłbym 1 punkt ciała i dał w wigor. Rzut będzie taki sam, a zaoszczędzisz 4 punkty. Ty raczej będziesz robił za takiego stratega siedzącego na tyłach i podbudowującego morale żołnierzy, a ja i -2- zajmiemy się fizycznymi przeszkodami. Nie wiem też po co wybrałeś sobie tak wąską dziedzinę techniki. Jakoś wątpię czy w trakcie przygody będziemy podróżowali łodzią podwodną, chyba że w którymś momencie odwiedzimy Mizu Sekai, co średnio by mi odpowiadało, bo wtedy moja postać musiałaby się siłować z wężem morskim. A co do reszty statów to mógłbyś ewentualnie jeszcze obniżyć zmysły do 1, bo wychodzi na to że naszymi zwiadowcami będą Akhay i -2-. Z 2 kostkami i tak masz tylko 10% szans powodzenia, więc lepiej wybierz sobie jakąś konkretną umiejętność której nie ma nikt inny, jak badanie przedmiotów (scrutinize) i właduj w nią z 4-5 punktów, albo wydaj je na ścieżkę.
 
Tropby jest offline  
Stary 08-12-2011, 00:06   #37
 
Lichtenstein's Avatar
 
Reputacja: 1 Lichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znany
Jest wcześniej napisane, jak szeroki zakres uznaję dla tego gatunku techniki i w zasadzie jest zdeczka szerszy niż standardowo zakładana technika: okręty. No i głównie chodzi o klimat.

Scrutinize to jest takie przeszukiwanie - zauważ drugie dno w szufladzie, zrekonstruuj scenę zbrodni, takie tam.

Na moje oko też trochę punktów w cechach się marnuje.
 

Ostatnio edytowane przez Lichtenstein : 08-12-2011 o 11:27.
Lichtenstein jest offline  
Stary 08-12-2011, 11:38   #38
 
Lichtenstein's Avatar
 
Reputacja: 1 Lichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znanyLichtenstein nie jest za bardzo znany
Ogłoszenia od MG:

Spróbuję zacząć dziś wieczorem. Ale raczej takim późniejszym, to jest dzień z cyklu "obiad o 20j". Póki trwa intro-rozpędówka macie jeszcze zielone światło na poprawki w KPach i wystatowania kompanii.

Tevery: W sumie to przeformułuj swoją powinność tak, żeby zdanie się skupiało na Tobie, nie podwładnych. Tak pro forma.

Tevery i Tropby: przypominam, że przydupasy mogą mieć jakąś umiejkę (czyszczenie kibli szczoteczką, żegluga, etc.) na które turlają swoim zagrożeniem. Pewnie to pierdółka będzie, ale co szkodzi to zdefiniować i nadać im trochę charakteru?

- 2 - : Albo mi się ukryło gdzieś w postach, albo nie napisałeś Namiętności Vincenta.

Kącik "nie od MG, a od Licha"

Tevery: Technika: Materiały wybuchowe. Przecież wiadomo, po co się gra technikami.

Wiesz, że tego chcesz.
 
Lichtenstein jest offline  
Stary 08-12-2011, 18:17   #39
 
Tevery Best's Avatar
 
Reputacja: 1 Tevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie coś
Tropby: dobrze mówisz o ciele, zrobię tak, ale co do łodzi - generalnie na pierwszej stronie lichu napisał, o co kaman z tą łodzią podwodną, to jest DUŻO szersze, niż po prostu "conn, sonar i torpedy".

Z tych zmysłów nie chcę do końca zrezygnować, bo 10% to więcej niż 0 - tak na wszelki zaś. No i z tym strategowaniem to nie do końca, to będzie bardziej dowódca frontowy, nie chcę, żeby mnie byle frajer mógł uziemić i wyłączyć nam siły bojowe, a bycie złym bosmanem na tyłach to żadna frajda i głupio w sumie wygląda.

Generalnie dla przydupasów właśnie sugerowałbym z umiejek nasłuchiwanie albo zauważanie - to w końcu teoretycznie jest ochrona, powinni umieć to robić.

Ściągnę punkt z Ciała i Łodzi podwodnej, rzucę w Materiały Wybuchowe i ścieżkę kompetentnego taktyka i to chyba będzie koniec.
 
__________________
"When life gives you crap, make Crap Golems"
Tevery Best jest offline  
Stary 08-12-2011, 20:00   #40
 
Tropby's Avatar
 
Reputacja: 1 Tropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skał
Lich: Problem w tym, że ciężko wymyślić mi coś dzięki czemu lepiej współgraliby z moją postacią i jednocześnie nie byli imba. Chyba wolałbym, żebyś ty coś zaproponował, albo jeszcze się nad tym zastanowię i dodam już w trakcie sesji.
 
Tropby jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172