Wątek: Shadowrun
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-11-2006, 05:25   #8
mattness
 
Reputacja: 1 mattness ma wyłączoną reputację


Witam - trochę mnie tu nie było, sporo się tu pozmieniało, dlatego sorry za gravedigging.

Jedna sprawa - mam ambiwalentny stosunek do karcianek - dlatego nie będę się wypowiadał w tym temacie...

Cytat:
połączenia future+fantasy (tudzież technofantasy) zwykle są trudne w realizacji
Jednak twórcom Shadowrun RPG to się udało.
Dowód? Od 1989 gra wciąż żyje, doczekała się ok 160 dodatków (ponad 40 powieści!), 2 gier na konsole (niedługo będzie trzecia: na X Boxa 360).

Cytat:
mieszanka fantasy z cyberem to już wogóle smród gorszny niż hirołsi 4
NIE ISTNIEJE coś gorszego od HoMM IV :/

Cytat:
rzucające magicznymi granatami
Nie istnieje coś takiego - magiczne przedmioty działają tylko na dotyk i mogą ich używać tylko osobe z talentem magicznym - jedym słowem - magiczny nóż - tak, magiczny granat NIE. Magiczny kałasz - tak (ale jedynym zastosowaniem dla niego będzie walenie kogoś kolbą po głowie - bo kule z takiej broni będą równie ołowiane jak z niemagicznych karabinów )

Cytat:
jedyny klimat z elementami cybera, jaki jestem w stanie zasymilować to Star Trek.
Klingoni tak, elfy nie?
Sorry, chyba się nie dogadamy, drogi Panie Hood (najwyraźniej mamy różne gusta - ot co)
 
mattness jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem