Wątek: Opis Działu
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-01-2012, 06:28   #13
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
W życiu grałem jedną sesję w tym systemie, dokładnie w Maskaradę, w 1996 chyba. Skończyła się frustracją MG jak drużyna zabiła od razu wszystkich BNów, których nam podesłał. Bardzo żałuję, że nie dane mi było do tej pory zagrać drugi raz. Może się to zmieni i skorzystam w przyszłości z forumowych warsztatów. Nie znam się zatem. Ale żeby nie było, że tylko dygresją od tematu zaczynam wrzucę do sondy taki opis:

Cytat:
Świat jest inny niż myślisz. Pod złośliwymi spojrzeniami gargulców z drapaczy chmur, buchającym dymem fabryk i ulicami zapchanymi ludzkim tłumem, czyhają rzeczy, o których nie winniśmy widzieć. W cieniach i ukrytych miejscach gnieżdżą się dzieci ciemności. Obserwują cię, śledzą i polują na twe ciało i duszę. Życie które wiedziesz to kłamstwo. Twoje najbardziej mroczne lęki nie są urojone. One są prawdziwe.
Jest to moja interpretacja tłumaczenia opisu White Wolf do nWoD, bo opis klasycznego Świata Mroku od wydawcy moim zdaniem jest dużo gorszy. Ktoś może pokusić się o bardziej klimatyczne tłumaczenie, jeśli ogólny przekaz się podoba.