Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2012, 10:52   #326
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Wygląda na to, że już dziś przejdziemy do wybierania ekwipunku (tym razem sami sobie wybierzecie, a nie jak poprzednim razem wypchnięci na misję ze sprzętem już wybranym) i rozpoczynamy kolejną misję. Karty wszystkich prócz Coca-Coli, Elektry i nowej postaci Cold są już uzupełnione.

Dużo śniegu.
Tajemnicze wioski górnicze.
Mróz jakiego jeszcze nie czuliście.
Wrak statku złowieszczych gadów.
Pociąg, w którym macie już wykupione miejsca.
I to świecące coś na księżycu, o którym miejscowi nie mówią!

Cytat:
Napisał Kauamarnica Zobacz post
Sam cień na mistrzowskim ci coś daje? Tak czy inaczej w następnej turze wrzucam skradanie się i ukrywanie.
Ogółem te wszystkie umiejętności działają tak, że jak ktoś jest Mistrz to tam gdzie niby ma 0 to tak jakby miał III, a tam gdzie ma III to tak jakby IV. Mistrz Cienia umie się skradać, ukrywać i otwierać zamki, po prostu jest niewytrenowany. Dlatego mistrzowie Nauk Ścisłych, czy Naprawy mogą zapoznawać się ze sprzętem i programami kompletnie obcymi, a Arcymistrzowie szybko łapią podstawy i za darmo i samodzielnie uczą się na "I".
 
Anonim jest offline