18-01-2012, 20:37 | #321 |
Reputacja: 1 | Czyli po prostu za PD rozwijamy umiejętności główne, a za czas dowolnie rozwijamy umiejętności poboczne dopóki ich poziom nie przekroczy umiejętności głównej? |
18-01-2012, 20:48 | #322 |
Reputacja: 1 | Ten poziom XIII nie wydaje się za bardzo pociągający albo ja nie rozumiem do końca jego możliwości. |
18-01-2012, 20:58 | #323 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
No właśnie pic polega na tym, że mają tylko jedno ograniczenie: coś na raz. Czyli na przykład L. H. Oswald miał Broń Lekka Arcymistrz Snajper XII i zdecydował się spróbować szczęścia w Poziom XIII. Udało mu się i kula wiele razy zakręciła w ciele Kennediego - takie rzeczy można użyć, żeby wykończyć dwóch przeciwników, którzy nie stoją jeden za drugim. Albo Psychoportator XII mógłby skądkolwiek wrócić na Astropol - jednak, żeby zabrać jeszcze kogoś wymagałoby to drugiego wykorzystania XIII (czyli 50% na taką teleportację i, jeśli się uda, 35%, że zabierze się do 3 przyjaciół, jeśli i to się uda, to 20%, że większą ilość osób) - motyw polega na tym, że robienie tego pod rząd sprawia, że wszystkie trzy testy muszą się udać, żeby cokolwiek się z tego udało. | |
18-01-2012, 21:18 | #324 |
Reputacja: 1 | No jak najszybciej, bo jak najszybciej chciałbym zacząć następną część. Jeżeli byłyby jakieś problemy zawsze można zwrócić się do mnie. Najlepiej by było jakby jutro wszystkie te sprawy były za nami, ale wiem jak jest. Jak ktoś nie zdąży to przecież może wydać swoje PD i czas w pierwszej wypowiedzi jak już się pojawi w grze |
18-01-2012, 21:37 | #325 |
Reputacja: 1 | Sam cień na mistrzowskim ci coś daje? Tak czy inaczej w następnej turze wrzucam skradanie się i ukrywanie. |
19-01-2012, 10:52 | #326 |
Reputacja: 1 | Wygląda na to, że już dziś przejdziemy do wybierania ekwipunku (tym razem sami sobie wybierzecie, a nie jak poprzednim razem wypchnięci na misję ze sprzętem już wybranym) i rozpoczynamy kolejną misję. Karty wszystkich prócz Coca-Coli, Elektry i nowej postaci Cold są już uzupełnione. Dużo śniegu. Tajemnicze wioski górnicze. Mróz jakiego jeszcze nie czuliście. Wrak statku złowieszczych gadów. Pociąg, w którym macie już wykupione miejsca. I to świecące coś na księżycu, o którym miejscowi nie mówią! Ogółem te wszystkie umiejętności działają tak, że jak ktoś jest Mistrz to tam gdzie niby ma 0 to tak jakby miał III, a tam gdzie ma III to tak jakby IV. Mistrz Cienia umie się skradać, ukrywać i otwierać zamki, po prostu jest niewytrenowany. Dlatego mistrzowie Nauk Ścisłych, czy Naprawy mogą zapoznawać się ze sprzętem i programami kompletnie obcymi, a Arcymistrzowie szybko łapią podstawy i za darmo i samodzielnie uczą się na "I". |
19-01-2012, 14:08 | #327 |
Reputacja: 1 | To w takim razie zamiast wydawać PD na umiejętności których i tak nie rozwijam robie coś takiego: Kontakt: Zaawansowany (20 punktów) Tropienie: Mistrz (30 punktów) Zostają 4 PD 21 dni na Snajper VI (od zera) 3 dni na Broń biała jednoręczna na IV (o 1 poziom w górę) Przepraszam za zamieszanie |
19-01-2012, 14:56 | #328 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
19-01-2012, 15:02 | #329 |
Reputacja: 1 | Faktycznie, w takim razie wyższa empatia na I. |
19-01-2012, 15:40 | #330 |
Reputacja: 1 | Mentalizm SpozaCiało na Arcymistrz (60PD) - Uzewnergia na X (21 dni) Walka w zwarciu: - Pięściarstwo na III (3 dni) Przystawki *Kontakty z mentalistami (trening, wyczerpujący) * Kontakty z cywilami (znajomi) *Sex, drugs and rock and roll |