Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-01-2012, 18:50   #225
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
- Gdzie znajduje sie ta knajpa?
- Dwie ulice stąd. Miewał tam podejrzanych kumpli, pił z nimi... taka hołota i draby z ulicy, nie chodziłem z nim tam bo się z takimi nie zadaję, ponoć zatargi ze strażą mieli.
- I skoro go często widziałeś koło tej róży, to co on tam dokładnie robił?
- Niby ją oglądał i coś przy niej grzebał, kiedy go tam zauważałem. Najczęściej widziałem jak już pospiesznie odchodził z okolicy tego krzaka. Nie wiem, może się pod nią odlewał i uciekał, żeby nikt go nie podejrzał!? Nie wiem, nie znam się na różach! – pisnął.
Opisał ci dokładnie, który to krzak. Podobno był charakterystyczny i bardzo okazały.
- I czy jest jakieś miejsce, w które był wysyłany szczególnie często?
- Nie wydaje mi się...

Adres podany przez Teofila zgadał się z tym podanym przez Zaklinacza. Teofil był generalnie szarym człowieczkiem, przerażonym najściem drowa i wilka w jego domu. Jąkał się, trząsł, pocił, generalnie jego przerażenie wyglądało an autentyczne.
- Nie, proszę!!! – jęknął płaczliwie kiedy zacząłeś krążyć wokół jego żony. – Panie, nic nie uczyniliśmy złego, proszę, oszczędź moje dzieci i żonę!!! – spełzł z łóżka i doczołgał się do ciebie na kolanach, błagając cię i płaszcząc się. – Proszę, nasze dzieci!...
Kobieta też wpada w panikę i próbuje uciec. Cóż, raczej nie udają. Ktoś kogoś próbował wrobić, kto kogo, trudno powiedzieć...