Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-02-2012, 13:29   #14
Kawairashii
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
@Eyriashka
Pary, a metoda Nemezis:
Takie rozwiązanie faworyzowałoby podzielenie się jednym łowcą na jednego uciekiniera i odwrotnie. W ten sposób pozbywamy się elementu współpracy, oraz walka pomiędzy łowcą, a uciekinierem stała by się zbyt wyrównana. W sesji ma chodzić bardziej o współpracę graczy, oraz wzajemne uzupełnianie się, a nie alienacje poszczególnych rywali którzy wyspecjalizują się wyłącznie w zwalczaniu siebie na wzajem.

@Fiath
Alternatywy dla metody Nemezis:
Podczas tworzenia sesji Dead Fable gracze nadsyłały mi swoje pomysły na moce, moim zadaniem było ich zbalansowanie aby nie doszło do sytuacji w której to jeden gracz potrafił wyśmienicie żonglować, a drugi zamieniał w bombę nuklearną wszystko co dotknie. System ten miał jedną wadę która zaważyła na ilości graczy w sesji, a mianowicie mój wkład twórczy w wymyślaniu alternatyw, pomysłów zastępczych, czasu spędzonego na negocjacjach. Nie chcę zanudzać graczy i co chwila odmawiać ich pomysłów tylko dla tego bo ktoś inny już wymyślił coś podobnego, a jako grupa powinni się uzupełniać.

Mogę się zgodzić na publikację historii każdej postaci. Takie dane z pewnością mogą znaleźć się w policyjnej bazie danych, na temat Proxy. Także podziemie może przekazać takowe, przydatne informacje o Prohound, uciekinierom.

Mimo wszystko sądzę że metoda Nemezis powinna zostać. Obie grupy w pewien sposób powinny być świadome czego mogą się spodziewać po przeciwnej frakcji, nawet jeśli ich przeszłość nie wskazuje na umiejętności które wyewoluują. Jednakże nie powinno dojść do dosłownego mierzenia się obu grup przy tablicy z wypisanymi mocami wszystkich postaci. Nie sądzę by takie przepychanki doprowadziły do niczego dobrego. Już wyobrażam sobie przebieg takowej dyskusji:
-ja zmieniam tą moc na tą
-ach tak? no to ja zmieniam tą na tą
-nie możesz bo ja już ją mam, w takim razie ja zmieniam na tą
-w takim razie ja szybko zmienię tą, na tą

Chce aby sprawa wywiadu oraz przepływ informacji nabrała bardziej kameralny aspekt. W razie zmiany umiejętności jednej z postaci, jej Nemezis zostaje powiadomiony. Podejmuje kroki albo nie. Jeśli karty będą gotowe przed upływem czasu rekrutacji, możemy zaczynać grę. Jeśli gracze będą zawzięcie konkurować w zmianach kart postaci, górną granicą staje się data zakończenia rekrutacji.

Odpisy MG
Obie grupy odpisują w tym samym czasie, nie będę wstawiała swojego odpisu póki wszyscy nie zamieszczą postów w sesji. Tutaj trzeba także ustalić okres trwania jednej rundy, czyli okresu od jednego odpisu MG do drugiego. Proponuje jeden w każdy weekend.
Kwestia jest jednak otwarta.

Czym jest 'Generator'
Jest to pewnego rodzaju flaga którą drużyny niosą do zwycięstwa. Z tego co się dowiedzieliście jest to urządzenie sprawujące władzę nad obrożami Proxy. Przez które łatwiej ulegają. Po scence z Weteranami Prohound starającymi się schwytać zbiegłych Proxy wyższego poziomu, widać że bez tego urządzenia, sprawa wydaje się o wiele bardziej skomplikowana. Żadna z grup nie posiada informacji o tym czy w Omega City znajduje się więcej tego typu urządzeń, oraz jak wielkie problemy może spowodować jego wyniesienie poza granice miasta.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 05-02-2012 o 14:06. Powód: Odpowiedź na pytania Fiath
Kawairashii jest offline