Wątek: Kwiatki z sesji
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-02-2012, 16:55   #205
JanPolak
 
JanPolak's Avatar
 
Reputacja: 1 JanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemu
Czytając wątek o myśli technicznej, przypomniałem sobie ten staroć z KCtów:

Zeby zrobic sterowiec potrzebujemy dosc mocnych (kolo 10 levelu) czarnoksieznika, maga, alchemika i iluzjonisty, pasa trolowej sily, statku, umiejetnosci wpisywania stalych runow, duzo many i nieco talentu konstrukcyjnego i w stylizacji wnetrz, 4 balist, 4 espadonow, teleskopu, 4 odpowiednich tronow mocy, kompletu robionych na zamowienie szyb i pierdulek do ladnego urzadzenia sie w srodku.

1. Cala ekipa wyplywa w morze i szuka dorodnego krakena po czym kusi go statkiem.
2. Kiedy kraken niszczy statek (no niestety, koszty), mag rzuca wszystkim lewitacje a iluzjonista ulepszona niewidzialnosc i pominiecie i ekipa leci nad krakena.
3. Nastepnie iluzjonista rzuca animacje liny a na koncu liny montuje pas trolowej sily. Teraz iluzjonista rozpoczyna polowanie, czyli animowana lina nanizuje pas na macke krakena.
4 .Pas trolowej sily daje sile i inteligencje trola (tj okolo odpowiednio 240 i 40) co zwykle dla postaci oznacza wzmocnienie miesni kosztem zacmienia umyslu. Dla krakena (6000 sily, 15 inteligencji) oznacza to jednak ze nagle nie moze podniesc macki a w przyplywie geniuszu staje sie na tyle bystry, ze jest podatny na magie iluzjonistyczna.
5. w zwiazku z tym iluzjonista rzuca na krakena czary kontrolujace; np urok albo kontrole postaci. Kraken ze swoja inteligencja 40 nie jest na to oszalamiajaco jakos odporny. Ewentualnie moze to zrobic druid z jakimis czarami do kontroli zwierzat.
6. nastepnie transportujemy krakena w kierunku brzegu.
7. Nastepnie rzucamy na niego iluzyjne skrzydla, ktore sa czarem ktorego "wypornosc" zalezy od sily. Mag rzuca mu oddychanie w wodzie ktore dla istot wodnych daje oddychanie w powietrzu.
8. Zdejmujemy pas i zmuszamy krakena do lotu nad ladem, byle niewysoko. (dzieki oddychaniu w powietrzu lot ten nie jest dla krakena niebezpieczny wiec nie schodzi urok)
9. Zdejmujemy czary, kraken spada i sie dusi.
10. Czarnoksieznik robi z krakena martwiaka ktory ma dobry bonus do sily, tak conajmniej x3. Bogdajrze byla to strzyga. przydaje sie tez bonus do szybkosci conajmniej x2 bo od szybkosci zalezec bedzie tempo latania sterowca.
11. Iluzjonista wbija mu magiczne skrzydla na runach. Z sila 24000 Kraken poniesie w powietrzu nawet spory ciezar.
13. Mag wbija krakenowi na runach lewitacje ktora jest potrzebna do wykonywania niektorych dzialan stacjonarnych.
12. Drazymy krakena w srodku, wyjmujac mu zbedne czesci jak uklad trawienny. Wyjmujemy mu oczy i montujemy szyby. Wyjscie mozna zrobic np z tylu albo z boku.
13. Obijamy od srodka krakena tapeta, kladziemy dywany i urzadzamy przytulne wnetrze w ktorym stoja trony iluzji, ciemnosci i magii. Oblozenie wnetrza jest niezbedne, zeby kraken nie wsysal pasazerom energii zyciowej przez dotyk.
14. Pilotazem powinien zajac sie czarnoksiaznik z pomoca kontroli martwiaka.
15. Na 4 mackach montujemy krakenowi espadony lub cos wiekszego jesli mamy. Idealem sa miecze dlugosci kolo 4-6 metrow. Najepiej magiczne. Dzieki nim kraken ze swoja sila 24000 jest w stanie dosc skutecznie walczyc wrecz (kolo 6000 obrazen z sily + obrazenia z miecza. Dobrze gdyby czarnoksieznik wmusil krakenowi jakas bieglosc w mieczach dajac chocby obrazenia * 1.5)
16. Na pozostalych 4 mackach montujemy wyrzutnie rakiet samonaprawadzajacych w postaci balist oblezniczych z przymontowanym naprzyklad szkieletem na stale do ladowania.
17. Przygotowujemy rakiety samonaprowadzajace. Na wlucznie do balist alchemik montuje eliksir wybuchu z przodu i zaklety czar zwiekszenia cisnienia z tylu. Nastepnie czarnoksieznik montuje na czubku martwiaka z kruka. Marwiaczy kruk automatycznie bedzie naprawadzal siebie i przy okazji rakiete na energie zyciowa, naprzyklad smoka. Glowice rakiety mozna zrobic rowniez naprzyklad ze sztyletu z jakims przykrym magicznym efektem.
18. Od dolu krakena robimy taka szklano-metalowa kopulke obrotowa jak w latajacych fortecach z II wojny. W kopulce stawiamy tron iluzji i teleskop. Iluzjonista powinien zrobic sobie na zwojach pare zapasowych czarow "przeszywajaca iluzja", poniewaz czar ten zuzywa duzo PMow. Byc moze bedzie musial sobie te czary kupic, bo to mocne zaklecie i nasz iluzjonista niekoniecznie musi miec odpowiedni level. Przeszywajaca iluzja ma zasieg wzroku i zabija pojedyncza postac praktycznie na pewno (dziesiec rzutow na kolejne odpornosci z efektami typu "umierasz, a jesli nie wyjdzie ci rzut na odpornosc, umierasz w straszliwych meczarniach" albo "dostajesz 4k100 obrazen albo jak nie wyjdzie ci rzut to zmieniasz sie w kamien" albo "natychmiast wariujesz a jesli nie wyjdzie ci rzut na odpornosc, zmieniasz sie w warzywo".). Przy przyzwoitej widocznosci teleskop i ten czar pozwalaja eliminowac wrogich magow z conajmniej kilkunastu kilometrow.
19. Przygotowujemy ladowisko dla 2 gryfow, 4 pegazow lub 12 harpii.
20. Alchemik przygotowuje bomby w postaci eliksirow z eksplozja albo jakimis trujacymi gazami.
21. Jesli jestesmy paranoikami, dodatkowo obijamy krakena blacha i wbijamy mu na runach stala niewidzialnosc, niewidzialnosc dla martwiakow, iluzyjna zbroje, magiczna zbroje, i inne czary ochronne jakie nam przyjda do glowy.
22. Jesli nie jestesmy, malujemy krakena w barwy herbowe i wbijamy mu horagwie, zeby ladniej wygladal.
23. Praktycznym rozwoazaniem bojowo desantowym zaradnego czarnoksieznika byloby dodatkowo przywiazanie na powierzchni sterowca nieduzego oddzialu przyzwoitych martwiakow, naprzyklad strzyg z szaranow.
24. mag moze w miedzyczasie zmontowac zapas rozdzek z kulami ognia etc do ewentualnego ostrzalu w starciach ze stworzeniami na ktore szkoda rakiet jak naprzyklad z oddzialami jezdzcow gryfow czy pegazow. Wlasciwie to mag na 10 poziomie moglby juz przygotowac dziala akceleracyjne, ale to by bylo przegiecie.
25. TADA! Sterowiec gotowy
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.
JanPolak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem