Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-03-2012, 08:53   #27
Sayane
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Najsensowniejsze będzie nie rozbijanie dialogu po postach, tylko wrzucenie go jako całości przez Lakatosa i Ciebie, bo Waszych wypowiedzi jest najwięcej. Podzieliłam odpowiednio doca. Jeśli nikt nic nie będzie już dodawał do rozmowy (ktoś odnosi się jeszcze do pytania Rafaela?), to możecie wrzucać. Posta solowego Lakatosa i Avoana nie będzie; czekamy tylko na Sevrila... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jego post był po dialogu.

Z posta Jerdasa wypadałoby wywalić tę wypowiedź, bo (w przeciwieństwie do postów MrKroffina czy D.A.Ja) jest "wisząca" i niepotrzebnie się dubluje.

Którędy pójdziecie możecie już zdecydować szybko, deklaracyjne w docu - czy rzucacie monetą, czy traktem, czy lasem - i wrzućcie resztę doca. Jak zdążę to napiszę post w pracy; jeśli nie pojawi się do 15stej, tzn. że będzie jutro do południa.

***

Odnośnie odgrywania, myślę, że jedną rzecz fajnie zaznaczyła ostatnia wypowiedź Eillif: mimo, że niektóre postacie zostały przez Was opisane jako "bezkonfliktowe" i "aspołeczne" to nadal są częścią grupy i w ich interesie leży udzielanie się w rozmowie, i w podejmowaniu decyzji. Nawet najbardziej obojętna wobec innych osoba nie jest obojętna wobec własnego dobrostanu. Nie współpracując staje się po prostu owcą prowadzoną na rzeź, bo składa swoje życie w 100% w ręce innych.


***


CHOWAŃCE I ZWIERZĘCY TOWARZYSZE


Odnośnie chowańców/zwierzęcych towarzyszy: ich zachowaniem i reakcjami zawiadują właściciele. Dopiero gdy inny gracz bedzie chciał wymusić na chowańcu/towarzyszu jakąś reakcję wbrew woli właściciela (np. za pomocą "postępowania ze zwierzętami"), do gry wchodzą kości i MG.

Gdy za pomocą zwierząt będziecie chcieli uzyskać informacje nt. świata gry - pytacie MG. Zwróćcie jednak uwagę, że więź z chowańcami (nie ze zwierz. towarzyszem, który jest po prostu stworzeniem przywiązanym do pana) jest obecnie empatyczna, nie telepatyczna! Nie rozmawiacie z nimi (mało który chowaniec ma telepatię lub mowę ludzką na starcie), nie widzicie obrazów, czujecie tylko ich stany emocjonalne takie jak podniecenie, strach, obawę, zainteresowanie czymś itp. - do tego zniekształcone przez zwierzęcą percepcję. Im głupszy chowaniec (statystyki zwykłych zwierząt też są w bestiariuszu), tym mniej informacji można uzyskać i mniejsze pole manewru we wpływaniu na jego zachowanie. Podobnie jeśli właściciel zrobi coś wbrew chowańcowi/towarzyszowi, ten może stać się niechętny i mniej kooperatywny, mimo że nie będzie miał możliwości samodzielnego zerwania więzi.
Ten stan zmienia się wraz z podnoszeniem poziomów Waszych i chowańców... ale o tym w swoim czasie.

Pamiętajcie - mimo że stworzenia są magicznie wzmocnione, to nadal są tylko zwierzęta i nie będą prezentowały nienaturalnych zachowań. Wąż nadal będzie lubił wygrzewać się na kamieniach gdy będzie okazja, łasica popędzi za myszą gdy będzie głodna, a jarząb za wiewiórką. Tyczy się to zwłaszcza małych zwierząt, które muszą jeść bardzo często by zachować odpowiednią przemianę materii. Nie będą siedzieć z Wami non-stop - no, chyba że je zmusicie, a potem będziecie sprzątać ubranie i plecaki z... wiadomo czego
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 05-03-2012 o 08:49.
Sayane jest offline