Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-03-2012, 21:16   #19
Cas
 
Cas's Avatar
 
Reputacja: 1 Cas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodzeCas jest na bardzo dobrej drodze
W żadnym wypadku. Już wspominałem, że chodzi mi o płynność akcji, więc nie będę sięgał po kostki zawsze kiedy jest to zalecane przez podręcznik. Nie będę Was również ustawiał w kolejki przy każdej okazji.

Uważam się za rozsądną osobę i kiedy patrząc na kartę postaci uznam, że rzut nie jest potrzebny tak też będzie.
Podobnego podejścia oczekuje od graczy. Innymi słowy liczę, że gracz, którego postać z mechanicznego punktu widzenia nie ma prawa wiedzieć jak w ogóle trzymać miecz w rękach, nie wrzuci opisu jak to rąbie bandę zombi.

Mechaniki można spodziewać się więc podczas istotnych z punktu widzenia przygody walk, dość trudnych w stosunku do poziomu akcji opartych na umiejętnościach / atrybutach etc. No i przy interakcjach między graczami (w ten sposób będzie zwyczajnie sprawiedliwie).

Generalnie na PBF zawsze stosuję zasadę, że im gracze lepiej odgrywają i rozumieją do czego (od strony mechanicznej) jest zdolna ich postać, tym rzuty pojawiają się rzadziej.
Kiedy przesadzają zwyczajnie muszę ich trochę ograniczyć cyferkami.
 
__________________
"The heart lies and the head plays tricks with us, but the eyes see true.
Look with your eyes. Hear with your ears. Taste with your mouth. Smell with your nose. Feel with your skin.
Then comes the thinking, afterward, and in that way knowing the truth."

Ostatnio edytowane przez Cas : 06-03-2012 o 21:21.
Cas jest offline