Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2012, 12:24   #33
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację

CO ROBIĆ, ŻEBY W SESJI SIĘ DZIAŁO?



Wielce szanowni Gracze.
Kilka słów o tym, co w sesji powinno się dziać.

Zasada pierwsza brzmi - w sesji dzieje się tyle, na ile pozwalają obie strony.
MG daje Wam podstawę do zabawy - piaskownicę, wiaderka, łopatki. Ale reszta należy tylko do Was - możecie zrobić babkę z piasku, ale też możecie zbudować zamek. Do tego, co daje MG, dorzućcie coś od siebie.
Jak coś się dzieje - to reagujcie, a nie patrzcie tylko na to, co budują inni.
Zasada druga - zadawanie pytań nie boli (szczególnie w sesji szkoleniowej), a im więcej wiecie, tym lepiej. Może to być pytanie o Waszą wiedzę, możliwości postaci, ale również o to, co znajdziecie w dziupli, o której mimochodem wspomniał MG (lub czy dziupla jest w ogóle w okolicy).
Zasada trzecia - nie oglądajcie się na innych. A dokładniej - nie czekajcie na to, co zrobią inni. Tu obowiązuje zasada "Kto pierwszy, ten lepszy". Ma to swoje minusy, ale plusów zazwyczaj jest więcej (nie tylko w przedmiotach i PDkach, ale i satysfakcji z gry). Nie mówiąc już o tym, że każdy MG doceni gracza, który przejawia inicjatywę. Możecie grać nieśmiałkiem-nieumiałkiem, ale to też się z przejawianiem inicjatywy nie gryzie.
Zasada czwarta - jeśli czekacie na rozrywki, które ma Wam dostarczyć MG, to z pewnością się doczekacie. Pamiętajcie jednak o tym, że moneta, jaką Wam podrzuci MG może być prawdziwa, a może być i fałszywa. Nigdy nie będziecie wiedzieć, czy dar od MG nie jest przypadkiem prezentem od Danajów, ale jeśli będziecie uporczywie omijać to, co MG Wam podsuwa, to albo się zanudzicie na śmierć, albo też - nie wiedząc jak i kiedy - znajdziecie się po samą szyję w bagnie.
Zasada piąta - zdobytymi informacjami warto się dzielić, a ich zatrzymanie tylko dla siebie powinno mieć jakieś uzasadnienie. Chodzi tu nie tylko o wymianę wiedzy między postaciami, ale też wrzucanie informacji uzyskanych od MG w postach (np. o otoczeniu), żeby reszta graczy mogła się do nich odnieść.
Zasada szósta - jeśli wina leży po stronie MG, należy głośno i wyraźnie mówić co jest nie tak i co możemy poprawić. MG może być jasnowidzem w świecie gry, ale już nie w prawdziwym życiu.

Uwaga ogólna.
Niestety w tym momencie w sesji sprawy wyglądają tak, jakby niektórzy uważali, że graczy jest tylu w sesji, że można się chować za plecami innych i czekać, co owi inni uczynią. Dekownikom mówimy stanowcze NIE! Pamiętajcie o tym, że chociaż działanie grozi śmiercią lub kalectwem, to nicnierobienie jest jeszcze pewniejszą drogą ku śmierci.
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 14-03-2012 o 12:00.
Kerm jest offline