Cytat:
Napisał Anonim Pomyliłeś się w rachunkach.
x / y = jak MG będzie chciał (lub jako wynik determinacji graczy)*.
*Dojdzie wtedy, gdy MG tego będzie chciał. Lub gracze jeśli zdołają zamordować kuriera. Albo złapać gołębia pocztowego, czy przechwycić podróż astralną. |
Oj Anonim, Anonim. Zaczyna to przypominać kawał o Wilku, co zdzielił znowu Zajaca:
Cytat:
- A ty znowu bez czapki!?
|
System podróżowania jest na sesji potrzebny jak chce się zachować jakieś tam realia w tym fantastycznym świecie. Pomaga w orientacji zdecydowanie. Zarówno obieg informacji, jak i szybkosć podróżowania nie tylko konno, ale i wozem, czy łodzią/statkiem jest istotna dla wydarzeń, które się rozgrywają w świecie gry równolegle do poczynań drużyny. Bo tylko niedojrzały MG jedzie liniowo nie uwzględniając ruchów wroga/prawa/etc.
Ja do Śródziemia zaadaptowałem system z bodajże DnD po małych przeróbkach. Trzymam się mil, bo mi wygodniej, ale na dole jest legenda, no i w google wystarczy wrzucić odległosć i jest też przelicznik na kilosy.
http://lastinn.info/289853-post5.html ([Śródziemie] Uruk-hai - Materiały)