Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2012, 16:15   #34
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
A tam zaraz liniowo. Jak się gracze zapytają ile czasu zajmie podróży informacji z Hynel do Dożyc to się odpowiada "a ze trzy dni". Trzymamy się tego. No i jest to zgodne z prawdą, bo jak jacyś awanturnicy mają mieć dokładne pojęcie o systemie kurierskim? Będą wiedzieć, że jakieś trzy dni taka informacja może iść na podstawie tego, że jak Wilcy napadali na Hynel to odsiecz przyszła po około tygodniu (bo kto to spamięta?). Jak łatwo policzyć - ze trzy dni szła informacja, a potem jakieś cztery dni najemnicy jechali.

Realizm nie polega na tym, że na gościńcu Lasu Gnollów kurierzy przejeżdżają z dokładnością rozkładu PKP Międzywojennej Polski. Bo to właśnie jest liniowe. Cokolwiek się dzieje informacja i tak dojdzie po dokładnie 6 dniach, 22 godzinach i 15 minutach, bo tak wynika z jakichśtam tabelek.

Z drugiej strony nie przeczę, że to co pokazałeś w odnośniku nie jest fajne, bo jest. Pomaga przy jakichś kampaniach gdzie dużo się podróżuje. Ale jako MG to ty decydujesz czy kurier zaspał, zakochał się, porwali go, czy zamordowali jeżeli postacie graczy nawet go nie spotykają. Więc całe te plany i tak są zależne od MG. Zatem jak wolisz to:

(250/85)*dMG = (2.94)*dMG

gdzie dMG znaczy decyzja Mistrza Gry
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem