Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-12-2006, 15:45   #990
Niha'i
 
Reputacja: 1 Niha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumnyNiha'i ma z czego być dumny
heh ... <znalazł w końcu ten temat>

Khem bo to wypadałoby ..

Jestem Niha'i (lub tez Tajfun lub Rudus[zależy od sesji
W Rpgi gram od kilku lat i tak długo też prowadzę - nie powiem, specjalnie rzuciłem się od razu na prowadzenie gdy tylko wlazłem w ten nałóg bo dawało większe niż gra możliwości ( co nie znaczy że nie lubię grać :])
Niektórzy pewnie mnie wyklną lub nazwą ignorantem ale muszę to powiedzieć żeby później nie wyszło to w najmniej oczekiwanym momencie - Z Tolkiena czytałem tylko "Hobbita" (reszta jakoś mnie nie przekonała) a z podręczników widziałem tylko Warhammera WOD i Fallout PnP ( nie nie mam żadnego w domu...) Zapytacie więc co ja tu robię ? No cóż - kilka lat grałem z grupą przyjaciół w PBCH i na małych zlotach... Nie narzekają.
Tworzę światy gdzie nie ma miejsca na ratowanie ludzkości i obszerną grę polityczną(chyba że nastawiam się na taką przygodę a kilka takich już z sukcesem prowadziłem) Nie znoszę również ograniczeń narzucanych przez MG dlatego moim graczom pozwalam na wszystko - Bez wyjątków. Muszą oni znać konsekwencje swoich działań, czyż nie?
Z graczy nigdy nie robię herosów którzy jednym palcem kładą na łopatki smoka (takich to mam BN-ów) mogą oni za to liczyć na to specyficzne uczycie bycia małym trybikiem w wielkich machinie nazwanej "Świat"
Co natomiast lubię ? Graczy którzy potrafią zaskakiwać, którzy koniecznie chcą przeszkodzić moim BN w misternych planach i knowaniach. Lubię gdy gracz jest elastyczny i reaguje na daną sytuację w której go stawiam tak, że nawet myśląc przez całe życie nie doszedłbym do tego.
A moje postacie ?