Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2006, 17:56   #2
Bortasz
 
Reputacja: 1 Bortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputację
Co do obrażeni pięścią to w 2 edycji jest tak że w wypadku broni białej i pieści rzucasz na obrażenia k10 i dodajesz siłę. Z tym ze w drugiej edycji w skali procentowej jest KRZEPA a nie siła. Siła to dziesiętna części Krzepy. Czyli jeżeli Krzepa wynosi 100%(Siła demona) to Siła wynosi 10. Może to ci pomorze.

W wypadku siania amunicją proponowałbym by w krótkich seriach rzucać raz na trafienie i każdy kolejny pocisk miałby karę. np. masz 50% w Strzelectwie i strzelasz 5 pociskową serią na koskach padło 43, za każdy pocisk po pierwszym jest kara +5 czyli pierwszy wchodzi drugi ma już 48 wchodzi ale trzeci to 53 czyli pudło następne też. z kolei jakbyś wyrzucił 23 to weszły by wszystkie pierwszy 23 drugi 28 trzeci 32 czwarty 37 piąty 42.
Po za tym możesz uznać że na obrażenia się rzuca raz a każdy pocisk zadaje tyle samo.

Mam nadzieje że pomogłem. Jak by co to sie niemalże zawsze nudze, wiec śmiało przeszkadzaj.
 
__________________
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron
Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho
Bortasz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem