Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2006, 18:08   #3
Yelonek
 
Reputacja: 1 Yelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłośćYelonek ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
W wypadku siania amunicją proponowałbym by w krótkich seriach rzucać raz na trafienie i każdy kolejny pocisk miałby karę. np. masz 50% w Strzelectwie i strzelasz 5 pociskową serią na koskach padło 43, za każdy pocisk po pierwszym jest kara +5 czyli pierwszy wchodzi drugi ma już 48 wchodzi ale trzeci to 53 czyli pudło następne też. z kolei jakbyś wyrzucił 23 to weszły by wszystkie pierwszy 23 drugi 28 trzeci 32 czwarty 37 piąty 42.
Po za tym możesz uznać że na obrażenia się rzuca raz a każdy pocisk zadaje tyle samo.
Omg, ja robiłem na odwrót. W teorii to samo (np. -5), ale w praktyce oznaczało to za każdym razem nowy rzut. Przy Twoim rozwiązaniu zachowuje się wszystko, łącznie z realizmem. Obrażenia jednak zostawiam... W końcu to trygrysy lubią najbardziej Piwo dla Ciebie.

Co do walki wręcz, musiałbym zrobić symulację, a najszybciej czas na to znajdę w pt. Anyway, thx
 
__________________
I Don't Care If Your World Is Ending Today
'Cause I Wasn't Invited To It Anyway
Yelonek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem