Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-04-2012, 19:24   #35
lordofvampie
 
Reputacja: 1 lordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coślordofvampie ma w sobie coś
Każdy klan jest trudny jak ten system. W końcu to gra dla dojrzałych osób.W mojej opinii Malkaviana odgrywa się dość ciężko bo trzeba umieć prowadzić te postać na krawędzi normalności. Nie jest to postać której odbija od czasu do czasu. Szaleństwo jest fundamentalną istotą tego klanu ale z tym również nie należy przesadzać. Nie wiem zresztą czy to odpowiedni temat na takie rzeczy bo dyskusji o Malkavianach było już wiele.Intrygi są dla kazdego klanu, dla kazdej postaci. Nie ma czegos takiego że ktos jest badziej intrygancki czy wymagający pod jakimś tam względem. Malkavianie robią innych w wała też od lat i tak samo brujahowie czy Gangrel. Tyle że tacy Tremere mają więcej do ukrycia i pilnowania. Jako okultyści znają świat mroku lepiej. Niektórzy nie rozumieją słowa intryga , tutaj raczej się robi po prostu wspólne interesy do momenty aż dla kogoś przestaje to być opłacalne.
Szuka się wzajemnie haków na drugą osobę.Na zasadzie ufaj, ale sprawdzaj.
 

Ostatnio edytowane przez lordofvampie : 07-04-2012 o 19:35. Powód: literówka
lordofvampie jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem