Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-04-2012, 14:38   #19
Reinhard
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
W AFMBE Mistrz Gry ma do dyspozycji "modułowy" sposób konstruowania zombie. Dopuszczalne są przeróżne wariacje, w tym pazury, plunięcia kwasem itp. Oddzielną kwestią jest oczywiście sposób ich wprowadzenia - skoro kryzys Z trwa jakiś czas, o większości typów zombie istnieją jakieś przekazy.
Możliwa jest również (chyba nie opisana w AFMBE) zmiana właściwości zombie po wystąpieniu pewnego czynnika - np. zwielokrotnienie szybkości i skoczności po wyczuciu krwi, powrót umiejętności rozwiązywania problemów w noc pełni księżyca i co tam sobie jeszcze wymyśli MG, żeby było klimatycznie.
 
Reinhard jest offline