Wątek: Dragon Ball
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-04-2012, 17:05   #25
Fiath
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Cytat:
w miejsce gdzie innerasy dostają Ki za siła coś mają czy nic?
Nie. Choć możliwe że się zastanowię. Zawsze można przyśpieszyć szybkość odnawiania energii.

Cytat:
Aikido- sztuka walki która bazuje na dźwigniach. Jednak jak określić ile jaka dźwignia zajmuje PA, jakie efekty dodatkowe powoduje, trudność wyrwania się z niej itp. bez opisania tego w konkretnej umiejce?
Chodziłem na Aikido (tylko rok ale cii). Przy przykładzie który podałeś zaczynam rozważać rozwinięcie w jakimś stopniu mechaniki. Pytanie: chcecie abym od razu dodał nowe zmiany czy wytestujemy w sesji czy to co jest teraz zadziała?

Choć jak się zastanowię nie jestem pewien czy dźwignie będą miały jakiś użytek w walce typu dragon-balla.
Przy obecnym rozdaniu przeciwnik musiałby wyrzucić więcej siły od ciebie aby się wyrwać przy swojej akcji. Chyba, że sam odstąpiłbyś od dźwigni.
Akcja typu dźwigni daje jedno: Uziemienie dla przeciwnika. Zadaje również ból, ale bez przesady, to tylko dźwignia.
 
Fiath jest offline