Co do wysokiej magii, żaden mg nie odda takiej władzy w ręce graczy.
Dla graczy zostaje możliwości zaczęcia od guślarza, ukończenia go, potem czarownika czy nawet czarnoksiężnika, a potem zgłoszenia się do mg do jakiegoś Kolegium Magii i jeśli mg nie ubije takiej postaci, gracz będzie miał to co chciał, większą potęgę.
Czarownik daje dostęp do zdolności czarostwo konkretny czar z dowolnej tradycji o ile poziom mocy jest 15 lub mniejszy i płaci się za niego po 200PD.
Elfy czarodziej są traktowane po macoszemu z względu na specyfikę świata. Taki elf przez większość społeczeństwa Imperium będzie traktowany jak mutant lub kultysta.
Julian niebyt dokładnie, a nawet bardzo źle, według "Królestwo Magii" każda tradycja magii dzieli się na trzy ścieżki po 10 czarów. Czarów w jednej tradycji jest łącznie 20. Postać poznaje tylko jedną ścieżkę zwierającą 10 czarów. Płacąc po 100PD z zdolność dodatkowy czar może poznać następny inny czar z innej ścieżki tej tradycji.
Reasumując, poznając wszystkie czary z jednej tradycji trzeba zapłacić 1100 expa.
Czyli 100 punktów za zdolność magia tajemna (cień) daje dostęp do 10 czarów z jednej ścieżki tej tradycji, oraz za pozostałe 10 czarów za każdy po 100 Punktów doświadczenia czyli 1000, razem 1100exp.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Ostatnio edytowane przez Cedryk : 22-04-2012 o 20:45.
|