Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-04-2012, 23:23   #113
Yzurmir
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Ivein nie będzie śledził tego huncwota, ale tak na przyszłość: kto z nas w ogóle ma umiejętność tropienie? Nasze postacie znają się trochę, więc zakładam, że nie ma tajemnic — dobrze byłoby, jakby każdy określił, co potrafi zrobić, żeby było potem wiadomo.


Ivein umie:
— jeździć konno,
— rozbrajać, unikać i bić się dobrze na pięści,
— posługiwać się sekretnym językiem żołnierzy,
— tańczyć.




PS. Z innej beczki: skoro Ulli już napisał, że idziemy do Edgara, to idziemy, ale chcę wtrącić w podobnej manierze, że po drodze zatrzymujemy się koło stajni, żeby można było założyć buty i okryć się płaszczem przynajmniej, jeśli nie całkiem się ubrać.

PS2. Ze stajni Ivein weźmie swój sztylet i w drodze do wójta zacznie strugać gałąź tak, żeby zrobić z niej równy i gładki pręt.

PS3. Jeśli pomysł na karę autorstwa Iveina zostanie przyjęty przez wójta, a chłopak wyda swojego kolaboranta, istotnie otrzyma tylko połowę cięgów. Drugą połowę otrzyma rzecz jasna drugi złodziej. Ile tych cięgów ma być razem tak w ogóle -- to już pozostawiam mądrości Wójta -- Edgara... tudzież Gry.
 

Ostatnio edytowane przez Yzurmir : 23-04-2012 o 03:06. Powód: Post Scriptum
Yzurmir jest offline