|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-04-2012, 01:53 | #111 |
Reputacja: 1 | Mamy teraz czekać na post MG skoro nasi bohaterowie sa u Edgara? ( w ogóle ja to bym najpierw ubrał nasze postacie;p) |
22-04-2012, 08:58 | #112 |
Reputacja: 1 | Czekam na Wasze posty. Nie musicie, Mantis, chodzić jak na sznurku. Deklarujcie, odpowiem. |
22-04-2012, 23:23 | #113 |
Reputacja: 1 | Ivein nie będzie śledził tego huncwota, ale tak na przyszłość: kto z nas w ogóle ma umiejętność tropienie? Nasze postacie znają się trochę, więc zakładam, że nie ma tajemnic — dobrze byłoby, jakby każdy określił, co potrafi zrobić, żeby było potem wiadomo. Ivein umie: — jeździć konno, — rozbrajać, unikać i bić się dobrze na pięści, — posługiwać się sekretnym językiem żołnierzy, — tańczyć. PS. Z innej beczki: skoro Ulli już napisał, że idziemy do Edgara, to idziemy, ale chcę wtrącić w podobnej manierze, że po drodze zatrzymujemy się koło stajni, żeby można było założyć buty i okryć się płaszczem przynajmniej, jeśli nie całkiem się ubrać. PS2. Ze stajni Ivein weźmie swój sztylet i w drodze do wójta zacznie strugać gałąź tak, żeby zrobić z niej równy i gładki pręt. PS3. Jeśli pomysł na karę autorstwa Iveina zostanie przyjęty przez wójta, a chłopak wyda swojego kolaboranta, istotnie otrzyma tylko połowę cięgów. Drugą połowę otrzyma rzecz jasna drugi złodziej. Ile tych cięgów ma być razem tak w ogóle -- to już pozostawiam mądrości Wójta -- Edgara... tudzież Gry. Ostatnio edytowane przez Yzurmir : 23-04-2012 o 03:06. Powód: Post Scriptum |
24-04-2012, 09:01 | #114 |
Reputacja: 1 | Siemka. Magnar nie ma tropienia, ale posiada: górnictwo, kowalstwo, metalurgia, stolarstwo, opieka nad zwierzętami, wyczucie kierunku, wiedza o rzekach, rybactwo, kartografia Także gdyby chciały nas okraść rybki, to by je odnalazł, a tak to sorry memory. |
24-04-2012, 10:07 | #115 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Mój najemniko-saper ma: rozbrajanie, uniki, sekretny język bitewny, silny cios ogłuszenie, powożenie, opieka nad zwierzętami, jeździectwo górnictwo, taniec, bardzo silny, czytanie i pisanie, czuły słuch.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
24-04-2012, 11:05 | #116 |
Reputacja: 1 | No proszę Imrak i Ivein mają obaj taniec. Przypadek? A może przeznaczenie? Zagrajmy im jakiś wolny kawałek. |
27-04-2012, 20:22 | #117 |
Reputacja: 1 | Pościk jest. Bierzcie sprawiedliwość w swoje ręce. Można pogwarzyć z Rudą, Edgarem. Opiszcie jak chcecie ten zwiad przeprowadzić, czego ewentualnie potrzebujecie. Ode mnie lub Edgara Mantis, strike two. |
28-04-2012, 21:24 | #118 |
Reputacja: 1 | Spacer w podgrupach, Yzurmir. Jak głęboko... do tego lasu? |
28-04-2012, 22:09 | #119 |
Reputacja: 1 | O Sigmarze, teraz sprawiasz, że zaczynam się bać. Nie bardzo wiem, jak głęboko. Tak ze dwa kilometry na początek? I trochę bardziej wgłąb w zależności od tego, ile czasu to zostanie do wieczora? Wolałbym, żeby inni gracze także się jakoś na ten temat wypowiedzieli, chociaż niby już od dłuższego czasu ta propozycja tkwi w powietrzu i nich chyba poza Mantisem jej nie skomentował. Zresztą myślę, że to zależy od paru rzeczy, na przykład od tego, jak dobrze znane są najbliższe fragmenty lasu. Pewnie Karmelia i inna młodzież biega po nich cały czas, toteż może lepiej odważnie pójść wgłąb, bo inaczej to niczego nowego się nie dowiemy? Ale z drugiej strony dużego obszaru w dwie (czy może trzy) grupy też nie pokryjemy... No, wolałbym to obgadać zamiast już teraz coś stwierdzać. |
29-04-2012, 11:07 | #120 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Nie musimy dokładnie sprawdzać. Warto zapuścić się głębiej. Na skład grupy proponowany przez Iveina przystanie.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! Ostatnio edytowane przez Ulli : 29-04-2012 o 11:48. |